کد: 1395052383715611

با محوریت همسرگزینی و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد

همایش ازدواج سالم

کد: 1395052383715611

http://goo.gl/P9yEZ1

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن سال روز خجسته میلاد امام رضا (ع) ودهه کرامت همچنین گرامیداشت روزدختر، کارگاه ازدواج سالم و موفق برای جوانان برگزار شد.

همایش ازدواج سالم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این همایش که به همت مرکز توسعه سلامت کیش و جمعیت هلال احمر کیش در سالن شهید همت مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار شد  سعاده بهره بر به عنوان مدرس این همایش با اشاره به ازدواج موفق و سالم برای جوانان گفت: هیچ عملی نزد خداوند متعال دوست داشتنی تر از امر ازدواج جوانان نیست . ازدواج مسیری است که انسان را به مقصد سعادت و کمال یعنی خانواده صالح و در نتیجه جامعه سالم می رساند و به جوانان آرامش و اخلاق نیکو می دهد.

معیارهای ازدواج مناسب ، سن مناسب برای ازدواج ، استفاده مفید از دوران با نشاط جوانی ، مزایای ازدواج به موقع ، درصد تاثیر مثبت ازدواج سالم در تربیت فرزندان و داشتن یک جامعه سالم از جمله موضوعاتی بود که بهره بر در خصوص آن سخنرانی کرد.

همچنین،در این همایش جمعیت هلال احمر کیش نیز هدایایی به رسم یادبود به مناسبت روز دختر به شرکت کنندگان اهدا کرد.

شایان ذکر است، این همایش  با حضور50 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر و پرسنل مرکز توسعه سلامت کیش با هدف آموزش جوانان با شرایط و معیارهای ازدواج سالم برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش