اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484245683

با حمایت معنوی اتاق تهران، نشست سالانه سرمایه‌گذاری ایران در لندن برگزار می‌شود

معرفی 30 پروژه به سرمایه‌گذاران بین‌المللی

کد: 1395052484245683

http://goo.gl/ExaQf3

، تهران , (اخبار رسمی): در نشست سالانه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در ایران که مهرماه امسال در لندن، 30 پروژه سرمایه‌گذاری به معرض رایزنی و گفت‌و‌گوی فعالان اقتصادی گذاشته می‌شود.

معرفی 30 پروژه به سرمایه‌گذاران بین‌المللی

به گزارش اخباررسمی و به نقل از اتاق بازرگانی ایران و انگلیس، نشست بین‌المللی سرمایه‌گذاری در ایران 3 و 4 اکتبر سال جاری (12 و 13 مهرماه 95) در لندن و به صورت یک گردهمایی بزرگ با همکاری اتاق تهران و توسط دو شرکت ایرانی و انگلیسی برگزار می‌شود.

حسن فروزان‌فرد با این توضیح که وجه تمایز این اجلاس با نشست‌های تجاری گذشته، پروژه محور بودن آن است، گفت: در این اجلاس دو روزه، دست‌کم 30 پروژه اقتصادی تعیین شده است و طرف‌های حاضر در این گردهمایی از قبل اطلاعات کاملی از این پروژه‌ها در اختیار دارند و طی دو روز برپایی آن در لندن، جلسات یک به یک با سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تعیین این تعداد از پروژه‌ها، مطالعات کاملی از سوی اتاق تهران و با همکاری تشکل‌های اقتصادی و نیز سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران، صورت گرفته است، افزود: این پروژه‌ها با وسواس و دقت مناسبی انتخاب و سعی شده است که آن دسته از پروژه‌ها روی میز اجلاس لندن قرار بگیرد که از رزومه مطالعاتی کافی برخوردار باشد. به گفته فروزان‌فرد، همچنین در این اجلاس بانک‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی و منطقه‌ای، بانک‌های خصوصی و تجاری و شرکت‌های مشاوره‌ای شرکت دارند.

عضو ستاد اقتصادی پسابرجام در اتاق تهران، با اعلام اینکه در صورت اثربخشی این اجلاس، برپایی دور دیگر این گردهمایی در تهران نیز میسر است، در خصوص رزومه کاری شرکت انگلیسی طرف همکاری اتاق تهران نیز، گفت: این شرکت تاکنون چندین اجلاس مشابه در کشورهای حوزه منا و خاورمیانه برگزار کرده و رکورد 200 پروژه سرمایه‌گذاری را به ثبت رسانده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و انگلیس

The Irano-British Chamber of Commerce, Industries & Mines was first established in 1978 in Tehran. It was then called “Irano-British Chamber of Commerce. Not long after, along with Islamic Revolution and all of the basic changes, the chamber of commerce was ignored and totally forgotten.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]