اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484635589

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا:

ملی پوشان در شرایط خوبی هستند

کد: 1395052484635589

http://goo.gl/9feCIc

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت : تمرینات آماده سازی ملی پوشان طبق برنامه و با جدیت دنبال شد که انگیزه و اراده حاضران در اردو، ما را امیدوار کرد.

ملی پوشان در شرایط خوبی هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، " پیام شیرعلی " در گفت و گویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: این تمرینات بمدت ده روز و روزانه دونوبت صورت گرفت که بنده به همراه آقایان رضا رستمی و غلامرضا عبدی ، هدایت ملی پوشان را بهمراه داشتیم. البته بنده تمرینات بخش سه نفره و چهار نفره را زیر نظر داشتم و رستمی دیگر سرمربی تیم ، تمرینات دبل و هوپ تاکرا را هدایت می کرد .

وی ضمن تشکر از حجت رحمت خواه سرپرست جدید هیات انجمن های ورزشی استان گیلان و مدیر تربیت بدنی منطقه آـزاد انزلی و همچنین مسولان شهرداری ، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان این استان بمنظور حمایت از ملی پوشان گفت : میزبانی رشت خیلی خوب بود و جا دارد بنده از حمایت این عزیزان قدردانی کنم .

شیرعلی در ادامه با اشاره به انسجام میان کادر فنی ، تصریح کرد : ما ابتدا با 31 بازیکن شروع کردیم و سعی داریم در اردوی بعدی 12 یا 13 ملی پوش را به اردو دعوت کنیم .البته دو اردوی دیگر پیش از عزیمت به بانکوک و حضور در مسابقات جهانی تایلند خواهیم داشت که هنوز محل اردوی چهارم مشخص نشده است . اردوی آخر قطعا در تهران خواهد بود و قرار است روز 24 مهرماه راهی تایلند شویم تا خود را برای حضور در این رقابتهای معتبر جهانی آماده کنیم .

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا افزود : یکی از فاکتورهای مثبت در تیم ملی سپک تاکراجوانگرایی در این تیم است ، ضمن اینکه اکنون به 75 درصد آمادگی دست یافته ایم .

شایان ذکر است مسابقات جهانی تایلند از تاریخ26 مهرماه امسال در شهر بانکوک برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش