اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585415699

پایگاه های سنجش سلامت تا آخر شهریور فعالند

کد: 1395052585415699

http://goo.gl/jT1Ima

، تهران , (اخبار رسمی): 400 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در پایگاه‌های سنجش سلامت ارزیابی شدند.

پایگاه های سنجش سلامت تا آخر شهریور فعالند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت آموزش و پرورش ،مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی  بااعلام این خبر گفت: در حال حاضر 7 گروه دانش‌آموزی تحت پوشش ما قرار دارند که شامل دانش‌آموزان آسیب‌دیده  بینایی، آسیب‌دیده شنوایی، وضعیت جسمی و حرکتی، کم توان ذهنی، دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری و دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری و چند معلولیتی است.

 وی افزود: سخت‌ترین بخش فعالیت آموزش و پرورش فعالیت در سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: از نظر ما دانش آموزان معلول باید در کنار دانش‌آموزان عادی قرار بگیرند چرا که معلولیت مشکل فرد نیست. بلکه مشکل جامعه است و سیاست ما در این رابطه گسترش طرح تلفیقی است.

قدمی ادامه داد: تلاش کردیم تا سنجش پیش از دبستان را توسعه داده و سنجش عشایری را رایگان کنیم. سنجش نواموزان پیش دبستانی که برای کودکان عشایر رایگان است سالانه بین 600 تا 700 میلیون تومان هزینه به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های سنجش سلامت تا پایان شهریور تعطیل نمی‌شود و حدود 400 دانش آموز پیش دبستانی را ارزیابی می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه