اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585555354

افتتاح 50 دفتر خدمات الکترونیک کوثر

کد: 1395052585555354

http://goo.gl/T0lqye

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با میلاد امام رضا (ع) با حضور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و محمد علی جهانشاهی مدیر شعب استان خراسان رضوی ؛ 50 دفتر خدمات خدمات الکترونیک کوثر افتتاح شد .

موسسه اعتباری کوثر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل در این مراسم با اشاره به سیاست های موسسه به منظور توسعه و تسهیل ارایه خدمات به مشتریان گرامی و بویژه جامعه هدف کوثر گفت : مفتخریم در این روز خجسته توانستیم 50 دفتر خدمات به مشتریان در اقصی نقاط میهن اسلامی را در سال اقتصاد مقاومتی افتتاح نماییم .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در ادامه از راه اندازی 34 دفتر خدمات الکترونیک به مشتریان کوثر در آینده ای نزدیک خبر داد .

فهیمی پور با اشاره به مزیت های افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک به مشتریان اظهار داشت : افزایش سرعت گردش پولی در شبکه خدمات بانکی کوثر ،کاهش هزینه بهرمندی از خدمات بانکی در نقاط دور و بهره مندی از خدمات بانکداری نوین شامل بانکداری اینترنتی، خودپرداز، موبایل بانک ، خدمات کارت و اعطای تسهیلات اینترنتی(تاک) از مزایای ایجاد و توسعه ی دفاتر خدمات الکترونیک کوثر به شمار می آید .

شایان ذکر است از مجموع 50 دفتر افتتاح شده ، تعداد 5 دفتر خدمات الکترونیک به مشتریان در استان خراسان رضوی فعال است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه