اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585665570

کارآفرینی در حوزه گردشگری

برگزاری اولین «توریسم آپ» کشور در کرمان

کد: 1395052585665570

http://goo.gl/Ul6HrH

، کرمان , (اخبار رسمی): امروز دوشنبه 18 مرداد ماه و از ساعت 17 تا 19 اولین «توریسم آپ» رویدادی ماهیانه و رایگان با ابتکار فعالان حوزه «وب» در اتاق بازگانی کرمان درحال برگزاری است.

برگزاری «توریسم آپ» برای اولین بار در کرمان

از ماه آینده همزمان با کرمان در تهران و از مهرماه در دیگر شهرهای کشور رویداد «توریسم آپ» برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی راهکارهای پایدار آبان، «جاوید مومنی» مدیرعامل این شرکت از دست اندرکاران این رویداد به «کرمان‌نو» می‌گوید که این برنامه‌ها برای گسترش فضای کسب و کار و کارآفرینی و آشنا شدن افراد فعال جامعه با شیوه‌های نوین کارآفرینی لازم است.
او توضیح می‌دهد که در تمام دنیا افراد در برنامه های این شکلی و با این فرمت همدیگر را ملاقات می‌کنند و با توانایی‌ها و تخصص یکدیگر آشنا می‌شوند.
مدیر‌عامل شرکت «راهکارهای پایدار آبان» در توضیح می‌دهد که نمونه های موفقی مثل «همفکر» و «ایده شو» در ایران هر کدم تا برگزاری پنجاه برنامه هم رسیده است.
وی در مورد گردهمایی در زمینه گردشگری  در روز دوشنبه 18 مرداد در اتاق بازرگانی اشاره می‌کند که برنامه‌ای به این شکل در کرمان تا کنون نبوده و «توریسم آپ» پایه‌گذار این شیوه در استان خواهد بود.

گفته می‌شود از ماه آینده همزمان با کرمان در تهران و از مهرماه در دیگر شهرهای کشور رویداد «توریسم آپ» برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام و شرکت در این دوره برای علاقه‌مندان رایگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهکارهای پایدار آبان

لزوم شکل گیری یک شرکت متخصص و متعهد که منحصرا به خدمات وب و اپلیکیشن بپردازد تا این محصولات به طور خاص سرویس دهی و پشتیبانی شوند و نه اینکه در ویترین شرکت های بزرگ همچون محصولی یکبار مصرف به صورت خدمات اضافی ارائه گردد و پس از تحویل هیچگونه خدمات و یا راهکاری برای معرفی و یا کاربردی بودن آن ارائه نشود، ما را بر آن داشت تا با استفاده از نیروهای متخصص و خوش ذوق در جمعی صمیمانه تعهدی درخور جایگاه این محصولات به مشتریان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش