اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585795699

پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ فرهنگیان و رجایی

کد: 1395052585795699

http://goo.gl/1rmcRA

، تهران , (اخبار رسمی): وزارت آموزش و پرورش، درخصوص پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی از طریق آزمون سراسری سال 95 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ فرهنگیان و رجایی

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: این وزارتخانه از میان شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 95 که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند تعداد 10 هزار دانشجوی متعهد خدمت در رشته‌های مورد نیاز جذب می‌کند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1395 که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هستند، می رساند؛ بر اساس موافقت سازمان امور اداری و استخدامی کشور،  وزارت آموزش و پرورش برای تامین بخشی از نیاز نیروی انسانی آموزشی و پرورشی خود، از میان شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 1395 که مجاز به انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شده اند،  تعداد 10 هزار دانشجوی متعهد خدمت در رشته های مورد نیاز،(در مشاغل آموزشی و پرورشی ) جذب می کند. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند  به اطلاعیه‌های اصلاحی سازمان سنجش آموزش کشور که از طریق سایت آن سازمان اعلام خواهد شد مراجعه کنند.

تذکر: به داوطلبان متقاضی رشته های آموزش و پرورش توصیه می شود انتخاب رشته‌های خود را به روزهای آتی انتقال دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی