اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585865807

تلاش برای ارتقای معیشت بازنشستگان

کد: 1395052585865807

http://goo.gl/xvc3zM

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین هدف لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری، ارتقای سطح معیشت بازنشستگان است.

تلاش برای ارتقای معیشت بازنشستگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق  بازنشستگی کشوری ،امید روحانی،دیرعامل شرکت لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: دستیابی به امکانات و رفاه آتی، ارتقای سطح معیشت بازنشستگان، کمک به ایجاد، حفظ و توسعه صنایع کشور از طریق تأمین ماشین آلات و تجهیزات تولیدی و سودآوری واشتغال از مأموریت های ذاتی صنعت لیزینگ است.

وی، کمک به حذف مقاصد سوداگرانه از دریافت تسهیلات نقدی و غیرهدفمند که در راستای اهداف کلان صندوق مبنی بر عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به تقویت این فرهنگ در سطح کشور قرار دارد را از دیگر ماموریت های صنعت لیزینگ عنوان کرد.

روحانی بیان کرد: ضرورت تقویت مقوله هم افزایی به طور مستمر در روابط گروه شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری از طریق تکمیل حلقه ی مفقوده پولی در زنجیره ارزش صندوق، موجب شد تا ایده تأسیس و تشکیل شرکت لیزینگ شکل عملی به خود بگیرد.

وی اظهار داشت: لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری از منظر اجتماعی و اقتصادی در سطح کلان جامعه و از جنبه استفاده کنندگان تسهیلات و محصولات لیزینگی با سایر لیزینگ های کشور متفاوت است.

روحانی گفت: شرکت های لیزینگ به دلیل ماهیت ذاتی فعالیت شان و به منظور راه اندازی کسب و کار خود به سرمایه ی نسبتاً زیادی نیاز دارند و از همین رو شرکت های مطرح لیزینگ در کشور عمدتاً به بانک ها یا تولیدکنندگان بزرگ وابستگی دارند.

وی یادآور شد: شرکت لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به ساختار مالکیتی خود در چارچوب و همسو با اهداف کلان اقتصادی کشور قرار دارد.

روحانی با بیان اینکه نقش صنعت لیزینگ در اقتصاد و گردش پولی ایران کمرنگ است، افزود: شرکت لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری قصد دارد با طراحی محصولات جدید، ایجاد تنوع در محصولات قابل عرضه و افزایش تنوع مخاطبان خود، گامی مؤثرتر در جهت تحقق فلسفه شکل گیری لیزینگ بردارد.

وی با توجه به عبور کشور از شرایط تحریم های ظالمانه سال های اخیر، تصریح کرد: شرایط پسا برجام بستری وسیع را برای فعالیت در تمامی حوزه های کاری خصوصاٌ ایجاد و نوسازی در صنایع کشور فراهم آورده است.

روحانی افزود: پسابرجام زمینه های جذب شریک خارجی با هدف تأمین مالی ارزان قیمت تر و تبدیل شدن به یک لیزینگ بین المللی را فراهم آورده است که در صدد استفاده حداکثری از آن هستیم.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در جهت کمک به ایجاد، حفظ و توسعه صنایع داخلی از مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، تاکید کرد: با اتخاذ چنین رویکردی از سوی این شرکت، صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه ی لیزینگ دین خود را در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به کشور ادا می کند.

روحانی، انجام تفاهم اولیه با یکی از شرکت های فعال در زمینه ی صدور کارت اعتباری برای مشتریان معرفی شده از سوی شرکت با عاملیت یکی از بزرگترین بانک های کشور و انجام تفاهم اولیه به منظور تأمین تسهیلات مالی مورد نیاز برای مشتریان معرفی شده از سوی شرکت جهت خرید خودرو از خودرو سازان داخلی کشور را برخی از اقدامات انجام شده در این شرکت تازه تاسیس عنوان کرد.

وی افزود: تهیه طرح توجیهی به منظور اعطای تسهیلات خرید خودرو و تأمین مالی همزمان از طریق انعقاد قراردادهای سه جانبه با تأمین کنندگان قطعات خودرو و خودرو سازان، انجام مذاکره اولیه با خودروسازان داخلی و تبادل طرح های جدید با قابلیت اجرا در نیمه ی دوم سال جاری و حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به منظور معرفی شرکت از دیگر اقدامات لیزینگ صندوق بازنشستگی کشوری در مدت زمان اندک تاسیس به شمار می آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی