اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586115596

نرخ گذاری خدمات شالیکوبی ها در سال 95

کد: 1395052586115596

https://goo.gl/728Puu

، تهران , (اخبار رسمی): نرخ ریالی کارخانجات شالیکوبی به ازای تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید، 2200 ریال تعیین شد.

نرخ گذاری خدمات شالیکوبی ها در سال 95

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از کانون صنایع غذایی ایران، قنبرنژاد مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه نرخ جنسی کارخانجات شالیکوبی به ازای تبدیل هر 100 کیلو شلتوک به برنج سفید 3 کیلو و 50 گرم برنج سفید است، افزود: پرداخت اجرت به صورت ریالی و جنسی بر اساس تمایل کشاورز است .

وی با اشاره به اینکه کارخانجات موظفند در هنگام تحویل شلتوک آن را وزن کرده و نسبت به ارائه فاکتور به کشاورزان اقدام کنند، تصریح کرد: نرخ تبدبل باید بر اساس وزن شلتوک تعیین شود و کارخانجات مجاز نیستند مزد خود را بر مبنای وزن برنج سفید دریافت کنند و کارخانجات موظفند در هنگام تحویل برنج سفید به کشاورزان نسبت به صدور فاکتور رسمی با درج وزن شلتوک، وزن برنج سالم، وزن نیمدانه و دانه مرغی و همچنین میزان نرخ دریافت شده اقدام و یک نسخه از آن را به امضای کشاورز رسانده و در دفتر کارخانه نگهداری نمایند. ضمناً درج شماره تماس کشاورز در فاکتور الزامی است.

مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان گفت : کارخانجات موظفند شلتوک و برنج کشاورزان را از زمان تحویل به کارخانه به مدت 30 روز در مقابل آتش سوزی بیمه کنند .

وی در پایان خاطر نشان ساخت: کشاورزان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شرکت تعاونی شالیکوبان، ادارات بازرسی اطلاع دهند و یا با شماره 124 تماس حاصل بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی