اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215555596

برگزاری کارگاه جهانی آینده پژوهی صنعت غذا در تهران

کد: 13951018215555596

https://goo.gl/BW9jGX

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با برگزاری دومین همایش و نمایشگاه روش‌های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذایی، کارگاه آینده پژوهی صنعت غذا در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه جهانی آینده پژوهی صنعت غذا در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن های صنایع غذایی ایران، محمدحسین عزیزی با بیان این مطلب افزود: این همایش در اسفندماه جاری با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری تهران و با حضور جمعی از مسوولان و مقامات 30 سازمان و نهاد دولتی، مدیران و کارشناسان صنایع غذایی کشور در تهران برگزار می‌شود.

عزیزی افزود: کارگاه آینده‌پژوهی صنعت غذا با همکاری فدراسیون جهانی آینده‌پژوهی با محورهای علم و هنر آینده پژوهی صنعت غذا، سناریوهای مختلف آینده صنعت غذا در جهان و ایران تا سال 2050، سناریونگاری بر‌اساس روش هاوایی برای آینده صنعت غذا به همراه ارائه گواهینامه بین‌المللی در محل همایش، برگزار می‌شود.

رئیس همایش تکنوفود 2 درخصوص کارگاه‌های روز دوم همایش گفت: کارگاه‌های افزایش عمر ماندگاری نان با استفاده از تکنولوژی BOT برپا خواهد شد. پژوهشگران و علاقه‌مندان در دانشگاه‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌های خدمات و تجهیزات صنایع غذایی، تامین‌کنندگان مواد اولیه صنایع غذایی، فعالان حوزه بسته‌بندی برای معرفی دستاوردهای خود می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی یا با شماره 02188862008 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]