اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586135371

رئیس کل بانک مرکزی:

چک برگشتی مانع دریافت وام نیست

کد: 1395052586135371

http://goo.gl/t82ufl

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کل بانک مرکزی گفت: مطالبات بانکی، چک برگشتی و نسبت پایین مالکانه مانع دریافت تسهیلات نیست و این برنامه به همه بانک های کشور ابلاغ شده است.

ولی الله سیف

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: این تعداد واحد صنعتی در این دو ماه بیش از 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: هدف گذاری دولت برای پرداخت تسهیلات به هفت هزار و 500 واحد صنعتی است اما این عدد قابل افزایش است و بانک ها برای همکاری با این طرح آمادگی دارند.

سیف عنوان کرد: برای ایجاد رونق تولید، پرداخت 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده اما این رقم نیز قابل افزایش است.

وی اظهار کرد: هر واحد صنعتی و تولیدی که می تواند با دریافت تسهیلات به چرخه تولید برگردد و سوددهی اقتصادی نیز داشته باشد مورد حمایت بانک های کشور قرار دارد.

سیف با بیان اینکه اعطای تسهیلات به واحدها براساس بررسی های کارشناسی صورت می گیرد به ایرنا گفت: تخصیص بهینه منابع بانکی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی گفت: مطالبات بانکی، چک برگشتی و نسبت پایین مالکانه مانع دریافت این گونه تسهیلات نیست و این برنامه به همه بانک های کشور ابلاغ شده است.

سیف بیان کرد: اگر طرح های با سوددهی اقتصادی به بانک ها معرفی شود بانک های استانی منابع مالی کافی برای پرداخت تسهیلات دارند.

وی افزود: نظام بانکی با تمام توان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای اجرای سیاست های دولت و نظام آمادگی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه