اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222243985371

سقف برداشت از خودپردازها در نوروز افزایش می یابد

کد: 13951222243985371

https://goo.gl/LunhXN

، تهران , (اخبار رسمی): تمام بانک ها و موسسات اعتباری عضو مرکز شتاب از تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری الی 15‏ فرودین ماه سال 1396 مجازند سقف برداشت وجه از خودپردازها را تا مبلغ 500 هزار تومان به صورت درون بانکی افزایش دهند.

سقف برداشت از خودپردازها در نوروز افزایش می یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و به منظور رفاه حال هموطنان، ارایه خدمت «افزایش سقف برداشت تا مبلغ 500 هزار تومان» از خود پرداز های شبکه بانکی کشور را مجاز اعلام کرد.

این اقدام همه ساله در ایام پایانی سال و با نزدیک شدن ایام عید نوروز از سوی شبکه بانکی کشور به صورت هماهنگ و منسجم انجام می شود. بدین منظور شبکه بانکی با ارائه بی وقفه خدمات به آحاد مردم، شرایط را برای استفاده بدون دغدغه خاطر هموطنان از خدمات بانکی فراهم می کند.

بر این اساس بانک مرکزی در  بخشنامه ای به شبکه بانکی با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، موارد زیر را به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان به بانک ها ابلاغ کرد :

از تاریخ 20  اسفند 95 لی 15 فروردین 96 تمام بانک‌ها مجاز هستند نسبت به تنظیم منوی برداشت وجه تا مبلغ 5.000.000 ریال به صورت درون بانکی (local) اقدام کنند.

بانک‌ها مجاز هستند با توجه به تامین وجه شعب در این ایام توسط بانک مرکزی، نسبت به تنظیم کاست‌ها و اسکناس‌گذاری در خودپردازها، با توجه به موقعیت جغرافیایی و تقاضای عمومی دریافت وجه، اقدام کنند.

پس از اتمام طرح و برای پرهیز از سردرگمی مشتریان و امکان برگشت سریع به حالت اول  می‌بایست حداقل تغییرات در منوی نقد سریع (Fast Cash) دستگاه‌های خودپرداز انجام شود. پیشنهاد می‌شود در این خصوص از منوی «سایر مبالغ» برای برداشت‌های بیش از دویست هزار تومان استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه