اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244725371

معاونت نظارتی بانک مرکزی اعلام کرد

تحویل 5 تعاونی از 8 تعاونی منحله به موسسه کاسپین

کد: 13951224244725371

https://goo.gl/FTmsf1

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت نظارتی بانک مرکزی به استناد تفاهم نامه های تنظیمی میان هیئت های تصفیه تعاونی های اعتبار منحله الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات و امیدجلین با موسسه اعتباری کاسپین، اعلام کرد که در حال حاضر دارایی های این 5 تعاونی به موسسه اعتباری کاسپین تحویل شده است.

تحویل 5 تعاونی از 8 تعاونی منحله به موسسه کاسپین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو اطلاعیه 11 بهمن 1395 در مورد موسسه اعتباری کاسپین به اطلاع می رساند این بانک در راستای تکالیف قانونی برنامه پنجم توسعه، قانون تنظیم بازار کار غیرمتشکل پولی مصوب سال 1383 و آیین نامه اجرایی این قانون و حسب مفاد مصوبه مورخ 5 ابان 1394 شورای پول و اعتبار با صدور مجوز موسسه اعتباری کاسپین با هدف ساماندهی تعاونی های اعتبار فرشتگان، الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات، پیوند، بدرتوس و امید جلین مشروط به انحلال آنها موافقت کرد. متعاقباً بعد از انحلال تعاونی های یاد شده، مجوز فعالیت موسسه اعتباری کاسپین با سرمایه 3000 میلیارد ریال در مورخ 27 اسفند 1394 و با هدف ساماندهی تعاونی های منحله مذکور صادر شد.

در همین راستا و براساس اعلام معاونت نظارتی بانک مرکزی، خوشبختانه با تلاش های به عمل آمده و اقدامات صورت گرفته با حمایت مسئولین محترم قضائی به استناد تفاهم نامه های تنظیمی میان هیات های تصفیه تعاونی  های اعتبار منحله الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات و امیدجلین با هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین، تحویل دارائی های 5 تعاونی اعتبار منحله ذکر شده از تعاونی های اعتبار منحله هشت گانه تاکنون به موسسه اعتباری کاسپین محقق شده است.
گفتنی است تلاش های بی وقفه و تمهیدات لازم با هدف تعیین تکلیف و نقل و انتقال دارائی های سه تعاونی اعتبار منحله فرشتگان، پیوند و بدرتوس نیز کماکان ادامه داشته و نتایج در این باره از طریق وب سایت بانک مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه