اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586666000

11 شهریور ماه برگزار می شود

هفتمین رویداد جامعه کسب و کار شیراز

کد: 1395052586666000

http://goo.gl/v8P71c

، شیراز , (اخبار رسمی): هفتمین رویداد "جامعه کسب و کار شیراز" با حضور محمد یزدانپناه مدیر عامل شرکت گردشگران شهر راز 11 شهریور ماه برگزار می شود.

هفتمین رویداد جامعه کسب و کار شیراز

به گزارش جامعه کسب و کار شیراز، هفتمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز پنج‌شنبه 11 شهریور ماه 1395 ساعت 18 تا 21 با حضور محمد یزدانپناه مدیر عامل شرکت گردشگران شهر راز برگزار می‌شود. گردشگران شهر راز، یکی از پیشروترین شرکت های حوزه گردشگری در ارائه خدمات خود به صورت آنلاین است. محمد یزدانپناه به علت فعالیت های گسترده خود برای جذب گردشگران به ایران، لوح و تندیسی از شرکت هواپیمایی ترکیش دریافت کرده است. برای آشنایی بیشتر با آقای یزدانپناه و شنیدن تجربیات ناب ایشان، در رویداد "جامعه کسب و کار شیراز" شرکت کنید.

رویداد "جامعه کسب و کار شیراز" یک رویداد و گردهمایی در حوزه کارآفرینی و کسب و کارهاست. در این رویداد از کارآفرینان موفق  دعوت می‌شود بعنوان میهمان حضور یافته و تجارب خود را با سایرین سهیم شوند. 

رویداد "جامعه کسب و کار شیراز" فضایی برای تعامل کارآفرینان و فرصتی برای آشنایی و گفتگو با علاقه‌مندان و فعالان کسب و کار است.

با شرکت در این رویداد : 

- با کارآفرینان مطرح کشورتان آشنا شده و از آنها بیاموزید
- قصه پیدایش، شکست و رشد کسب و کارها را بشنوید
- دوست و همکار پیدا کنید و شبکه کاریتان را گسترش دهید

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد به آدرس http://shirazbc.ir مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جامعه کسب و کار شیراز

جامعه کسب و کار شیراز، یک Community متشکل از اعضای تیم‌های استارتاپی، فعالین اکوسیستم استارتاپی و مجموعه‌های فناوری اطلاعات شیراز است. تلاش تیم جامعه کسب و کار شیراز برگزاری و همچنین حمایت از رویدادها، همایش‌ها و کارگاه‌ها در حوزه کارآفرینی و استارتاپ هاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]