اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970504307116000

کارگاه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی در شیراز برگزار می‌شود

کد: 13970504307116000

https://goo.gl/VrDXrF

، شیراز , (اخبار رسمی): کارگاه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، روز جمعه 12 مرداد 1397، توسط موسسه مردم نهاد عصر فناوران جوان در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. اگر به بازاریابی محتوا و حضور حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند هستید، این کارگاه برای شماست.

کارگاه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
کارگاه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

کارگاه بازاریابی محتوا و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، آموزشی حرفه‌ای جهت ورود به بازار محتوا است

هر استارتاپ و شرکت بزرگی تشنۀ دیده‌شدن در فضای وب است و برای دیده‌شدن در دنیای اینترنت هم هیچ چاره‌ای جز تولید محتوا نیست، بنابراین رونق بازار محتوا هر روز بیشتر می‌شود و در آینده متنوع‌تر و بسیار گسترده‌تر نیز خواهد شد اگر بخواهید در فضای مجازی فعالیت کنید نیاز به تولید محتوا دارید. در این دوره آنچه برای تولید محتوای ویدیوئی، صوتی و تصویری در فضای اینترنت نیاز است آموزش داده خواهد شد. تولیدکننده محتوا شوید و مسیر شغلی جذابی را تجربه کنید.

جامعه کسب و کار شیراز در راستای آشنایی شرکت‌ها و علاقه‌مندان، کارگاه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی را، 12 مرداد ماه در دانشگاه شیراز برگزار خواهد کرد، علاقه مندان به آشنایی با بازاریابی محتوا می‌توانند از این کارگاه استفاده کنند.

این کارگاه جهت تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و آموزش حرفه‌ای برای ورود به بازار برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جامعه کسب و کار شیراز

جامعه کسب و کار شیراز، یک Community متشکل از اعضای تیم‌های استارتاپی، فعالین اکوسیستم استارتاپی و مجموعه‌های فناوری اطلاعات شیراز است. تلاش تیم جامعه کسب و کار شیراز برگزاری و همچنین حمایت از رویدادها، همایش‌ها و کارگاه‌ها در حوزه کارآفرینی و استارتاپ هاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]