اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586744850

تابستانی امن با پیشنهاد شگفت انگیز Kaspersky

کد: 1395052586744850

http://goo.gl/FMX7Z5

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کسپرسکی با برگزاری جشنواره تابستانی ( به مدت محدود ) ، در ازای خرید لایسنس تک کاربر آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی ، به خریداران لایسنس اینترنت سکیوریتی 5 کاربر ارائه می دهد !

Kaspersky Internet Security – Multi Device

به گزارش شرکت ایده ارتباط تراشه، نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات کسپرسکی( Kaspersky ) در ایران ، شرکت کسپرسکی با برگزاری جشنواره ای تابستانی ، در ازای خرید لایسنس تک کاربر آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی( Kaspersky Internet Security )  ، به خریداران لایسنس اینترنت سکیوریتی 5 کاربر ارائه می دهد!

آنتی ویروس Kaspersky Internet Security – Multi Device با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های امنیتی امکان حفاظت از کامپیوترهای شخصی، تبلت ها و گوشی های هوشمند را فراهم آورده است. با تهیه یک لایسنس به راحتی می توانید از حریم خصوصی، پول ها، هویت و کودکان خود در برابر ویروس ها و خطرات آنلاین محافظت کنید.

کاربران ایرانی می توانند  با مراجعه به وب سایت شرکت ایده ارتباط تراشه از امکانات و  ویژگی های آنتی ویروس  Kaspersky Internet Security – Multi Device  را بررسی کنند .

لازم به ذکر است این جشنواره به مدت محدود است و کاربران ایرانی میتوانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین محصولات کسپرسکی  شرکت ایده ارتباط تراشه از این جشنواره شگفت انگیز بهره ببرند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش