اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052686765735

دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد

معافیت تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون

کد: 1395052686765735

http://goo.gl/JIm7YT

، اصفهان , (اخبار رسمی): دانشگاه جامع علمی کاربردی درخصوص اعطای معافیت تحصیلی به مشمولان خدمت سربازی که در رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه در سال 95 پذیرفته شوند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

معافیت تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون

به گزارش اخبار رسمی ،دانشگاه جامع علمی کاربردی به مشمولان خدمت سربازی که پذیرش آنها بدون آزمون و براساس معدل کل، نوع دیپلم و همچنین با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود، معافیت تحصیلی اعطا می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بر این اساس معافیت تحصیلی به مشمولان پذیرفته شده در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای، طبق ضوابط تعلق می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزش و علمی کاربردی انتخاب

برگزاری کارگاه های تخصصی در محل مجموعه کارخانه های گروه انتخاب، الویت استخدام دانش آموختگان و پذیرفته شدگان سهمیه آزاد در گروه انتخاب و الویت اعطای مجوز خدمات پس از فروش گروه انتخاب به دانش آموختگان از جمله ویژگی های این دانشگاه می باشد مرکز آموزش علمی کاربردی گروه انتخاب، در چشم اندازخود، دانشگاهی پیشرو در: آموزش کاربرد محور، تولید و ترویج علم نافع، گسترش مرزهای دانش و فناوری در مقیاس جهانی با مرجعیت علمی و هویت اسلامی و انقلابی در کشور، و در تعاملی پویا و سازنده با مراکز علمی و فرهنگی ملی و فراملی است. این مرکز بنا دارد طی 5 سال آینده جزء سه دانشگاه برتر علمی ـ کاربردی کشور باشد. برخی از اهداف راهبردی دانشگاه : 1- ایجاد محیط یادگیری پویا و خلاق و پرورش دانشجویان، پژوهشگران، صنعتگران و کارآفرینان متعهد و مؤمن به انقلاب اسلامی 2- دستیابی، حفظ و توسعه جایگاه پژوهشی و افزایش سهم تولیدات علمی دانشگاه در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی 3- تقویت و توسعه رشته های علوم انسانی و ارتباط با حوزه های فرهنگی و اجتماعی و سیاستگذار، ایجاد نهضت نرم افزاری، کسب 4- فناوریهای نوین (از جمله ریزفناوری، فناوری زیستی، اطلاعات و ارتباطات، زیست محیطی، هوا و فضا و هسته‌ای)، و کاربردی کردن و تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه انتخاب پس از چند سال فعالیت موفقیت آمیز برنامه های گسترده ای برای تأسیس واحدی دانشگاهیو مؤسسه ای آموزشی با توجه به نیاز مناطق مختلف کشور ایجاد رشته در حوزه های نفت، گاز، و پتروشیمی برق و آب و … دارد. پژوهشگاه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با توجه به توسعه فعالیت های مختلف صنعتی و فعالیتهای گسترده اجتماعی ناگزیر به ایجاد پژوهشگاه گردیده است. در این راستا و در شروع فعالیت پژوهشگاه، تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی و آموزشی با دانشگاه تربیت مدرس با هدف اجرای پروژهای تحقیقاتی، راه اندازی مؤسسه پژوهشی مشترک و … منعقد گردیده که فعالیت های پژوهشی با توجه به مزیت اعضاء هیئت علمی دانشگاه و نیازهای صنعت در حال برنامه ریزی و انجام است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون