اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688005948

معنای جدید لاکچری

لذت از بهترین ها در زندگی

کد: 1395052688005948

http://goo.gl/ekSCC3

، تهران , (اخبار رسمی): لاکچری در مفهوم جدید، لذت بردن از بهترین ها در زندگی است.

لذت از بهترین ها در زندگی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت عصر الماس آرام، لاکچری در معنا و مفهوم جدید (و در درست ترین فرم رایج آن در طی قرن ها) لذت بردن از بهترین ها در زندگیست:

به همین منظور، تجربه زیبایی، دانش و انسانیت در عمیق ترین و الهام بخش ترین معانی خود. اینها شیرینی زندگی هستند و  لاکچری می تواند یک غروب آفتاب، یک ترانه، یک لحظه صلح آمیز و رضایت بخش، یک فنجان چای خوش طعم، یک کتاب شگفت انگیز یا یک عکس پرمعنا در یک گالری محلی باشد.

گفتنی است که  لاکچری حرکتی از زیبایی یا حیرت و شگفتی است که به ما یادآوری می کند که نه تنها عاشق زندگی باشیم و به سادگی از کنارش نگذریم بلکه با وجد آن را ببلعیم و هر تکه باقی مانده را مشتاقانه بکاویم و نگذاریم حتی یک لحظه از این حیات خارق العاده به هدر رود.

ممکن است که این نتیجه گیری حاصل چالش هایی باشد که این روزها جوانها با آن روبه رو هستند.

بر اساس این گزارش، بیشتر ما خواهان درآمد رضایت بخش و ثابتی هستیم که بتوانیم علایق خود را دنبال کنیم در حالی که به نظر می رسد لاکچری به معنای امریکایی سنتی ( به طور فزاینده ای داشتن ماشین ها، تلویزیون ها و خانه های بزرگتر) دوام چندانی نخواهد داشت.

 به طور کلی ما درآمد کمتری داریم و انتظاراتی بیشتر. شاید به همین دلیل است که اولویت ها تغییر کرده اند. شاید به همین دلیل است که لاکچری در معنای هنر، کیفیت و دانش بسیار برایمان ارزشمندتر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت عصر الماس آرام

شرکت عصر الماس آرام با هدف توسعه بازار زیور آلات در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. در این راستا علاوه بر تلاش برای کشف استعدادهای موجود در کشور اقدام به واردات برخی از برندهای معتبر این صنعت در سطح جهانی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس