اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115445948

عصر الماس آرام با تاکید بر بازاریابی

برند زنده و پویا بسازید

کد: 13950616115445948

http://goo.gl/XB4Seh

، تهران , (اخبار رسمی): کسب و کار، فرآیندی به شمار می رود نه یک موجودیت مستقل. بنابراین کسب و کارهای موفق آنهایی هستند که دائما با تغییرات بازاری، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی وفق می یابند.

برندسازی

به گزارش اخبار رسمی وبه نقل از شرکت بازرگانی عصر الماس آرام، از این منظر است که  کسب و کار و فعالیت تجاری و بازارگاانی بیشتر شبیه ارگانیسم ها رفتار می کنند تا سازمان ها یعنی در هنگام نیاز تغییر می یابند، رشد می کنند، تقسیم و ترکیب می شوند.

کمالدر بازاریابی و برند سازی  هرگز وجود نداشته و حتی به کنترل آن نباید فکر کرد.

همان طور که مشاور کار آفرینی، گای کاوازاکی، به ارباب رجوعان خود توصیه می کند: نگران نباشید، کارتان را بسیار سخت نگیرید و در عمل نوآوری، دنبال ارائه کار بدون عیب و نقص نباشید. اجازه دهید برند پویا و زنده باشد، نفس بکشد، اشتباه کند، دارای خوی انسانی باشد.

بر اساس این گزارش به جای سعی در ارائه چیزی بی عیب و نقص، شخصیت سه بعدی دارای ناسازگاری ها ارائه دهید و همه چیز را در آن طرح ریزی کنید.

قطعا برندها می توانند ناسازگاری و تناقض را تحمل کنند، بدون اینکه ویژگی های تعریف کننده ی خود را رها کنند زیرا آن ها مانند مردم هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت عصر الماس آرام

شرکت عصر الماس آرام با هدف توسعه بازار زیور آلات در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. در این راستا علاوه بر تلاش برای کشف استعدادهای موجود در کشور اقدام به واردات برخی از برندهای معتبر این صنعت در سطح جهانی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس