اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788515354

وجه تمایز کوثر جوان گرایی و تربیت مدیران آینده است

انتصابات جدید در موسسه اعتباری کوثر

کد: 1395052788515354

http://goo.gl/0sb7ec

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تکریم و معارفه جمعی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد .

انتصابات جدید در موسسه اعتباری کوثر

یکی از وجوه تمایز موسسه اعتباری کوثر شناسایی و تربیت مدیران آینده به منظور ایجاد محیط رقابتی سالم در فضای سازمان ، نهادینه سازی فرهنگ شایسته گزینی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ عیسی رضایی مدیرعامل این موسسه گفت : موسسه اعتباری کوثر از آغاز فعالیت تا کنون، استفاده حداکثری از منابع محدود و دستیابی به جایگاه شایسته در نظام بانکی کشور را در دستور کار خود قرار داده است .

وی افزود: با این رویکرد یکی از وجوه تمایز موسسه اعتباری کوثر به عنوان شرکت پیشرو ، آینده نگر و آینده ساز در طول 5 سال فعالیت حرفه ای خود در نظام بانکی کشور شناسایی و تربیت مدیران آینده به منظور ایجاد محیط رقابتی سالم در فضای سازمان ، ماندگاری نیروهای توانا و نهادینه سازی فرهنگ شایسته گزینی است .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: پیام اصلی مراسم امروز ما جوان گرایی و اهمیت به جوانان است . عملکرد موسسه کوثر از ابتدای فعالیت تا کنون نشان داده است که کارکنان شایسته با بهره وری بالا مسیر ارتقاء شغلی را به خوبی طی نموده و در پستهای بالاتر سازمانی قرار گرفته اند .

رضایی خاطرنشان ساخت: موسسه اعتباری کوثر در سیکل عمر سازمانی خود به شرایط ثبات رسیده و در این شرایط صبر، انگیزه، تلاش مضاعف و ارتقاء دانش بانکی در ساختار منابع انسانی الزامی است . در شرایط ثبات سازمانی عمئه فرآیندها باید از پیش تعیین شده باشد .

وی با اشاره با ساختار جوان نیروی انسانی موسسه گفت: در بازار رقابت نظام بانکی نهادهایی موفق هستند که در مسیر حرکت توسعه ای خود با ایجاد تیم ها و هسته های پژوهشی نسبت به متنوع سازی خدمات مالی برنامه ریزی نموده اند .

رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در پایان مراسم طی احکام جداگانه ای معاونین و مدیران جدید حوزه مرکزی با رویکرد جوان گرایی را منصوب کرد.

http://www.kosarfci.ir/home

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه