اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788555354

موسسه اعتباری کوثر 3 نشان از آیتک گرفت

کد: 1395052788555354

http://goo.gl/sAZtMj

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه اعتباری کوثر در هفتمین اجلاس آیتک که با حضور وزیر صنعت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی و شبکه بانکی برگزار شد، موفق به دریافت 3 نشان و لوح سپاس شد.

درخشش موسسه اعتباری کوثر و کسب3 نشان از آیتک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، این موسسه نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری، استاندارد و جایزه بین المللی(supporter of customer welfare) حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری  از سوی کشور آلمان و نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری را دریافت کرد.

 عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در هفتمین اجلاس آیتک با اشاره به تفاوت کسب و کار و کارآفرینی گفت: کارآفرینان با نوآوری و خلاقیت و با ریسک و مخاطره به دنبال خلق ثروت و ارزش آفرین هستند. در این میان یک کاسب به دنبال عرضه و تقاضا ، انتفاع بدون ریسک، نوآوری و پدید آوردن یک مشتری است.

وی ارکان اصلی کسب و کار را نیروی انسانی،تجهیزات و تکنولوژی،آمایش سرزمینی،تولید انبوه و سرمایه اعلام کرد و افزود: از 6میلیون نیروی بیکار جامعه امروز ایران ، 80 درصد را بیکارانی تشکیل می دهند که دارای تحصیلات عالی دانشگاهی هستند .

نایب رئیس هیأت مدیره موسسه اعتباری کوثراظهار داشت:80 درصد بیکاران کنونی شطرنج باز تربیت شده اند به عبارت دیگر ما نیروی کار واقعی نداریم و همه توقع شغل اداری دارند و تغییر این امر باید فرهنگ سازی شود. نیروی انسانی تحصیلکرده دانشگاهی به دنبال انجام کار یدی نیست. امروز نیاز کشور در حوزه کسب و کار ماهیت کارگری دارد لذا باید از تربیت نیروی اداری پرهیز کنیم .

وی تصریح کرد: برخی از موانع موجود در ایجاد اشتغال ناشی از قانون کار می باشد ، چرا که در این قانون تفاوتی مابین نیروی اداری و کسی که کار یدی انجام می دهد ، وجود ندارد و این عامل خود باعث بی انگیزه گی و کاهش بهره وری نیروی انسانی می گردد .

دکتر رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بخش صنعت همه چیز را همه جا تولید می کنیم. ماژول های کوچک تولیدی و صنعتی قطعاً قیمت تمام شده را افزایش می دهد ، این در حالی است که روح اقتصاد مقاومتی برون گرایی است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی خاطر نشان ساخت: تولید انبوه نیازمند تامین سرمایه در گردش کلان است. متأسفانه در شرایط کنونی همه به دنبال تسهیلات ارزان هستند و در ادامه مسیر شاهد هزینه کرد آن در سایر بخشها از جمله ساخت و ساز هستیم .

رضایی بیان کرد: ما از تعاریف دهگانه بانک به ضعیف ترین آن تکیه کرده ایم که همانا صرافی است. در صورتی که تعریف بانک جمع آوری سرمایه های کوچک و تامین سرمایه در گردش پروژه های عمده صنعتی و تولیدی است.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای کاهش بانک محوری در اقتصاد کشور بیان کرد: اقتصاد ایران به شدت نفتی و به همان میزان هم بانک محور است لذا برنامه ریزی کلان اقتصادی می بایست در راستای افزایش بهره وری و توسعه شرکت های دانش بنیان باشد ، چرا که موضوع اصلی امروز نظم اقتصادی کشور ، حفظ و توسعه کسب و کارهای فعلی است .

وی پرهیز از تربیت نیروی جدید شطرنج باز و صرفاً اداری، ایجاد شوک به مجموعه های صنعتی و تولیدی از طریق اصلاح قانون کار، به کارگیری ابزارهای تامین مالی جدید و تزریق نقدینگی به صنایعی که نیاز به سرمایه در گردش دارند را از راهکارهای توسعه کسب و کار و کارآفرینی اعلام کرد .

وی در پایان از آمادگی موسسه اعتباری کوثر در حمایت از صنایع و بنگاه های زود بازده و تامین سرمایه در گردش آنها خبر داد .

بر اساس این گزارش؛ در حاشیه این اجلاس دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با مهندس نعمت زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفتگو کرد . همچنین تابلو موسسه سمر(حمایت از بیماران مبتلا به سرطان) توسط دکتر رضایی رهبر کارآفرین ملی در این مراسم امضاء شد .

شایان ذکر است هفتمین اجلاس آیتک با مشارکت موسسه اعتباری کوثر و با محورهای اصلی توسعه کارآفرینی و اشتغال ، جذب سرمایه گذاران خارجی در مسیر تولید ملی ، حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی گروه های تولیدی و بررسی ماده 8 قانون رفع موانع تولید روز سه شنبه 26 مردادماه برگزار شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه