اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788785574

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال برگزار شد

کد: 1395052788785574

http://goo.gl/JxQc2B

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی  سازمان لیگ فوتبال ایران  در این  جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان نایب رئیس اول ، علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ ، منصور قنبرزاده و حبیب شیرازی اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ ،غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات  و مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات حضور داشتند.
رئیس کمیته مسابقات  درباره یکی از بحث های  مهم مطرح شده در این جلسه گفت:اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ ضمن تشکر از خویشتنداری وعملکردعوامل اجرایی سازمان لیگ در خصوص مسائل پیش روی تبلیغات محیطی زمین مسابقه با توصیه رعایت و اجرای کامل مقررات و با توجه به اثرات ناشی از تخلف انجام شده در دیدار تیم های پیروزی – صبای قم  و ماشین سازی- تراکتور سازی تبریز بر پیگیری موضوع از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تاکید و مقرر داشتن خسارات وارده ناشی از عملکردباشگاه های مذکور براساس نظریه کارشناسان دادگستری محاسبه و از در آمد های باشگاه های پیروزی و تراکتور سازی نزد این سازمان کسر شود.بدیهی است چنانچه باشگاه های یاد شده نسبت به تصمیمات سازمان لیگ اعتراضی داشته باشند می توانندموارد شکایت را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری کنند.
 غلامرضا بهروان  تاکید  کرد : یکی دیگر از موارد مهم  این جلسه تعداد تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول و تعداد تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر بود. در جلسه امروز تاکید شد که همان مصوبه قبلی هیأت رئیسه سازمان لیگ اجرا شود و 2 تیم به طور مستقیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کنند و 2 تیم هم مستقیم به لیگ دسته اول سقوط کنند

غلامرضا بهروان ادامه داد: در پایان این فصل هم 3 تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط می‌کنند و 3 تیم هم از دسته دوم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد. تعداد تیم‌های لیگ برتر هم 16 تیم و لیگ دسته اول 18 تیم خواهد بود. مسابقات لیگ دسته دوم نیز با حضور 36 تیم در سه گروه 12 تیمی برگزار خواهد شد.
بهروان در مورد قیمت بلیت فروشی مسابقات در لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم نیز گفت: در این جلسه مصوب شد که سهم فروش بلیت‌ها مشخص شده است و حداقل قیمت بلیت در لیگ برتر 5 هزار تومان و در لیگ دسته اول نیز 3 هزار تومان است. اگر باشگاهی هم بخواهد قیمت بلیت را افزایش بدهد باید موافقت و مجوز از سازمان لیگ و نهادهای ذی صلاح را کسب کند.
وی در پایان عنوان کرد: باید از مهدی تاج ریاست  محترم فدراسیون فوتبال و علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ که همواره تلاش می‌کنند که مسابقات به بهترین شکل برگزار شود نهایت تشکر را داشته باشم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال

لیگ حرفه ای فوتبال ایران در یازدهم آبانماه سال 1380 (دوم نوامبر سال 2001) با برگزاری مسابقات به شیوه نیمه حرفه ای بصورت رسمی متولد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش