کد: 1395052788945834

مشاوره شیردهی در بیمارستان های دولتی

کد: 1395052788945834

http://goo.gl/4xu5EI

، تهران , (اخبار رسمی): 100 خط تلفن 24 ساعته مشاوره شیردهی در بیمارستان های بزرگ دولتی کشور دایر شد.

مشاوره شیردهی در بیمارستان های دولتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمارستان میلاد،اداره سلامت  کودکان وزارت بهداشت با توجه به اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر و لزوم آموزش مادران برای رفع مشکلات شیردهی،برنامه های متعددی را مانند آموزش و بکارگیری مشاوران شیردهی و ایجاد 100 خط مشاوره 24 ساعته اجرا می کند.
بر اساس آیین نامه قانون ترویج تغذیه با شیر مادر تمام بیمارستان های سطح سه کشور، شامل بیمارستان هایی حداقل سه هزار زایمان در سال در آنها انجام می شود، یک خط مشاوره Hotline شبانه روزی را برای مشاوره مادران درباره شیردهی دایر می کنند.مطابق قانون ترویج تغذیه با شیرمادر و توصیه های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی هر نوزاد باید از زمان تولد تا 6 ماهگی به صورت انحصاری با شیر مادر تغذیه شود و از 6 ماهگی تا 2 سالگی در کنار غذاهای کمکی، تغذیه با شیر مادر ادامه داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد

بیمارستان میلاد که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است در مجاورت اتوبان همت، اتوبان حکیم و برج میلاد در تهران واقع شده است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هزار تختخوابی میلادبه منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی ایران و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، در تیر ماه 80 افتتاح شد.