اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789425699

اجرای طرح «سرباز طلبه» در آموزش و پرورش

کد: 1395052789425699

http://goo.gl/XtWNnV

، تهران , (اخبار رسمی): طرح استفاده از سرباز طلبه از امسال در آموزش و پرورش با سهمیه 500 نفر اجرا می شود.

اجرای طرح «سرباز طلبه» در آموزش و پرورش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین  مجتبی ملکی ،دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورشدر آئین اختتامیه اجلاس مدیران استانی و معاونان ستادی در مشهد با اعلام این خبر گفت:مقام معظم رهبری درباره ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش بارها تاکید کرده اند، و از مدیران حوزه های علمیه خواستند برای این منظور همکاری لازم را انجام دهند.

وی، عنایت ویژه به دانش آموزان آینده ساز را یکی از اولویتهای حوزویان خواند و از آنان خواست که در فعالیتهای تبلیغی، فرهنگی و مشاوره‌ای، این قشر را در اولویت کار خود قرار دهند.

او فعالیت این دفتر را بستر ساز اجرای کارها از تشکیلات موجود عنوان کرد و افزود: با همین رویکرد، طرح «روشنا» با فعالیت بسیار فشرده در سال جاری به جریان افتاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی