اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890065372

مدیرعامل بانک ملی کارآفرین برتر شد

کد: 1395052890065372

http://goo.gl/t1rTCD

، تهران , (اخبار رسمی): در همایش اقتصادی استان لرستان از مدیرعامل بانک ملی ایران به عنوان کارآفرین برتر و حامی طرح‌های اقتصادی تقدیر شد.

حسین زاده

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش که وزرای صنعت و معدن، کارو رفاه اجتماعی، تنی چند از نمایندگان تهران و استان لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، معاونین وزیر اقتصاد و همچنین مقامات دستگاه‌های اجرایی و فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء حضور داشتند با اهدای لوح و تندیس یادبود از حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران به عنوان کارآفرین برتر و حامی طرح‌های اقتصادی در استان لرستان به ویژه راه‌اندازی کارخانه مواد غذایی گهر لرستان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش و در این جلسه برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک به نمایندگی از طرف مدیرعامل لوح تقدیر و تندیس را دریافت کرد.

همچنین استاندار لرستان نیز در این مراسم از تلاش‌ها و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی استان تقدیر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | کار و استخدام