اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890506035

در حاشیه آغاز نمایشگاه ایران مد مطرح شد

درخواست تولید کننده ایرانی از اصحاب رسانه

کد: 1395052890506035

http://goo.gl/EaAvqd

، تهران , (اخبار رسمی): تولید کننده پوشاک ایرانی با شعار«با افتخار تولید ایران» خواستار حمایت اصحاب رسانه از این صنعت شد .

نمایشگاه ایران مد

با افتخار ساخت ایران

به گزارش روابط عمومی سله بن، این تولید کننده ایرانی پوشاک با اطلاعیه ای ، ضمن دعوت از مخاطبان برای حضور در نمایشگاه پوشاک، اعلام کرد: این نمایشگاه محلی برای نمایش قدرت تولید پوشاک ایرانی، به هموطنان و مسولین است.

این شرکت در ادامه نوشت:از تمام اصحاب رسانه درخواست می شود، از این صنعت با انتشار اخبار این نمایشگاه حمایت کنند چرا که  در سال اقدام و عمل، امیدواریم  که برای مقابله با هجمه بی روبه واردات پوشاک  و جلو گیری از نابودی این صنعت نمایشگاه تولید ایرانی حمایت  شود.

در این دعوت آمده است: حفظ اشتغال در این صنعت نیازمند برگراری این نمایشگاه هاست و امید ان می رود تا تاثیر بسزایی داشته باشد .
گفتنی است  چهارمین نمایشگاه پوشاک ایرانی  که از تاریخ 13 تا 16 شهریور 1395 در محل دائمی نمایشگاههای  تهران برگزار می شود و این شرکت در  سالن 38 B حضور خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پوشاک سله بن

پوشاک سله بن سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. سله بن هم اکنون تولید کننده انواع البسه تریکو(مردانه، زنانه) است و محصولات خود را در فروشگاه های خاص در سراسر کشور عرضه می کند. طراحی و تولید پارچه و پوشاک، تولید انواع پارچه حلقوی، تولید پوشاک مردانه و زنانه از فعالیت های این مجموعه است که با افتخار، نشان ساخت ایران را دارد. این مجموعه دارای 9 شعبه در مناطق مختلف کشور است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش