اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990956045

از هم اکنون در ایران

امکان دانلود رایگان مقالات ISI فراهم شد

کد: 1395052990956045

http://goo.gl/mtuenf

، اصفهان , (اخبار رسمی): گنجینه علمی مترجمین ایران شامل یک و نیم میلیون کتاب و تعداد بیشماری مقاله از بزرگترین مراجع علمی جهان است که از این پس به طور رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد.

امکان دانلود رایگان مقالات ISI فراهم شد.

درخشش و موفقیت دانشجویان و محققین ایرانی همواره اصلی ترین هدف مجموعه مترجمین ایران بوده است.ما سالها کار کردیم تا مجموعه ای از هزاران مترجم امکان فعالیت داشته باشند و نیاز خیل عظیمی از محققین و دانشجویان هموطن به ترجمه های با کیفیت را برطرف نمایند.

هم اکنون با تلاش چندین ماهه ، مجموعه مترجمین ایران موفق به راه اندازی سیستم دانلود رایگان مقالات و کتاب های علمی از بزرگترین مراجع علمی جهان شده است.مفتخریم که برای اولین بار در کشور چنین گنجینه عظیمی از کتاب ها و مقالات ISI فراهم آورده ایم و از همه کسانی که در این مسیر طولانی و دشوار ما را همراهی کرده اند کمال قدردانی را داریم.

گنجینه علمی مترجمین ایران شامل 1،500،000 کتاب و تعداد بیشماری مقاله از بزرگترین مراجع علمی جهان از جمله ScienceDirect , IEEE Xplore Digital Library , Emerald Insight و دهها مرجع علمی بین المللی دیگر می باشد که از این پس به طور رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار میگیرد.

کاربران عزیز برای آموزش نحوه استفاده از سیستم دانلود رایگان مقاله در مترجمین ایران می توانند به آدرس زیر مراجعه فرمایند.

دانلود مقاله

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مترجمین ایران

مترجمین ایران با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و برترین مترجمین کشور در حوزه های مختلف تخصصی و اعمال جدیدترین متد های کنترل کیفی در متون ترجمه شده ، هم اکنون معتبرترین مجموعه تخصصی ترجمه در کشور است. ترجمه مقالات،کتب،انواع متون تخصصی ، با بهره گیری از مترجمین متخصصی صورت میگیرد که با شرکت در آزمون های مختلف ادواری توسط تیم کنترل کیفی و آموزش مترجمین ایران تایید شده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب