اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192715699

تربیت دانش‌آموزان و دغدغه‌های آموزش و پرورش

کد: 1395053192715699

http://goo.gl/MCHE6u

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت های مردمی و خانواده، تربیت دانش آموزان را از دغدغه‌های مهم آموزش و پرورش دانست .

تربیت دانش‌آموزان و دغدغه‌های آموزش و پرورش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرضیه گرد،رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اعلام این موضوع  و با اشاره به پیش رو بودن آغازسال تحصیلی 96- 95 برنامه ریزی در این راستا را مورد تأکید قرار داد و اظهارکرد: پروژه مهر فرصت مغتنمی در جهت خدمت به دانش آموزان است.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش، شوراهای آ موزش و پرورش را تبلور اتاق فکر آموزش و پرورش دانسته و افزود: بالاترین مقامهای استان در این شورا، همراه با صاحب نظران گردهم می آیند و باید از بهترین افکار در جهت تربیت نسل جوان  استفاده کرد.

گرد خاطرنشان کرد: باید الگویی طراحی کرد و صاحب نظران با تدبیر و تدبر، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و از ظرفیت های موجود آموزش و پرورش نهایت استفاده را در راستای تربیت دانش آموزان به کار برد.

وی با تأکید بر نقش همدلی در شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: باید همدلی و مشارکت پذیری در شوراهای آموزش و پرورش مناطق نقش خود را ایفاکند و با توان مضاعف و خدماتی که به دانش آموزان ارائه می‌دهیم، بخش‌ها، حوزه‌ها و ارکان دیگر دولتی با همدلی در جهت رفع کاستی‌ها اقدام کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه