اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192776051

50 برند نوپادر چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک حضور دارند

بازدید نمایشگاه مد و لباس ایران با اپلیکیشن

کد: 1395053192776051

http://goo.gl/Qbjgua

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران از تاریخ 13 لغایت 16 شهریورماه سالجاری در سالن 38B محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با نظارت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزار می شود.

چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، در این نمایشگاه که مهمترین رویداد صنعت مد و لباس داخل بشمار می رود حدود 50 برند فعال و نوپای ایرانی تازه ترین محصولات خود را بنمایش خواهند گذاشت .
نمایشگاه امسال از دو جهت بسیار متفاوت است : نخست این که برای نخستین بار در کشور سیستم کدگذاری جهانی GS1 بصورت پایلوت برای غرفه داران و بازدیدکنندگان به اجرا درخواهد آمد . مخاطبین میتوانند با نصب یک اپ ساده تمامی محصولات نمایشگاه را در کوتاهترین مدت زمان ممکن بازدید کنند .
تفاوت دوم نمایشگاه سالجاری با سالهای قبل به نحوه دعوت از بازدیدکنندگان برمی گردد.

حدود 50 تیم در شهرهای مهم کشور از مدتی پیش کار اطلاع رسانی و بازاریابی نمایشگاه را برای مغازه داران ، خرده فروشی ها و بنکداران پوشاک آغاز کرده اند . 

یش بینی می شود حدود 1500 بنکدار و نمایندگی فروش برای بازدید به تهران بیایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ستاد نمایشگاه با شماره 88921493 تماس و یا عضو کانال ایران مد در تلگرام شوید: @iranmode95

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران

اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران ، یک تشکل تخصصی-صادراتی متعلق به بخش خصوصی می باشد که از سال 1361 تاکنون ماموریت توسعه و ارتقا دانش و ارتباطات واحدهای تولیدی و بازرگانی نساجی و پوشاک را برعهده دارد . هر3سال یکبار هیات مدیره ای متشکل از 11 نفر تشکیل می شوند که امر سیاستگذاری و برنامه ریزی اتحادیه را انجام داده و برای اجرا به دبیر اتحادیه ابلاغ می کنند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]