اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193195343

مدیر عامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد

اجرای عدالت تسهیلاتی متناسب با ظرفیت استانی

کد: 1395053193195343

http://goo.gl/8vgEzJ

، تهران , (اخبار رسمی): صالح آبادی با اشاره به پرداخت دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های کوچک و متوسط، افزود: این بانک پرداخت تسهیلات به شرکت های کوچک و متوسط صادرات محور را به طور ویژه پیگیری می کند.

تسهیلات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی مدیر عامل این بانک، با اعلام این که سهم  SMEها از مجموع مانده تسهیلات بانک  17 درصد استادامه داد: بانک توسعه صادرات ایران تاکنون به 155 شرکت کوچک و متوسط تسهیلات مالی پرداخت کرده است. این در حالی است که به تازگی نیز پرداخت تسهیلات به 30 شرکت کوچک و متوسط به تأئید رسیده و این شرکت ها در فرآیند اخذ تسهیلات قرار گرفته اند که این موضوع نشان دهنده جهت گیری خاص بانک در افزایش سهم SMEها از تسهیلات اعطایی است.

وی با بیان اینکه سیاست کلی بانک، گسترش و تسهیل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط در کنار بنگاه های بزرگ اقتصادی است افزود: با توجه به ظرفیت های بالای موجود در اغلب استان های کشور در زمینه فعالیت بنگاههای کوچک و متوسط، شناسایی دقیق ظرفیت های استانی را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم عدالت در تخصیص تسهیلات را متناسب با ظرفیت استان ها و در چارچوب الزامات بانک مرکزی، اجرایی کنیم.

صالح آبادی افزود: تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط فعال در صنایعی مانند فرش، خشکبار و مواد غذایی، آبزیان، چرم، زعفران و سایر حوزه هایی که دارای ارزش افزوده، به ویژه در حوزه صادراتی هستند پرداخت شده و یا در فرایند پرداخت است، ضمن اینکه آمادگی داریم برای سایر حوزه هایی که ظرفیت صادرات در آنها وجود دارد، تسهیلات مناسبی اختصاص دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه صادرات ایران

در تاریخ 1370/4/19 بانک توسعه صادرات تأسیس شد و عملاً از شهریور ماه 1371 آغاز به کار کرد و از آن هنگام، در راستای پیشبرد اهدافی که بانک بر عهده داشت، با کارکنان و کادری متخصص و ورزیده، در خدمت صادرات کشور قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه