اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193955662

در موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم برگزار می شود

دوره آموزش زبان برنامه نویسی #C مقدماتی

کد: 1395053193955662

http://goo.gl/cs3BoK

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم با هدف ارتقای سطح دانش علاقه‌ مندان به فناوری‌اطلاعات و فراگیری زبان‌های برنامه‌ نویسی؛ دوره‌ آموزشی #C برگزار می‌کند.

دوره آموزش زبان برنامه نویسی #C مقدماتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی همکاران سیستم ،این مجموعه دوره‌‌های آموزشی از سطح مقدماتی تا پیشرفته و با رویکرد کاملاً کاربردی طراحی شده و اولین دوره‌ آن در سطح مقدماتی 11 شهریور تا 9 مهرماه  برگزار خواهد شد. مدرسین دوره‌ها نیز از برنامه‌نویسان ارشد تیم تولید نرم‌افزار همکاران سیستم خواهند بود.

دوره‌ آموزشی #C برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال‌های سوم و چهارم رشته‌های مهندسی نرم‌افزار یا افرادی که حداقل به یک زبان برنامه‌ نویسی آشنایی دارند مناسب است. شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در آزمون پایان دوره، گواهی‌نامه معتبر شرکت همکاران سیستم را دریافت کرده و به دوره‌های بعدی راه خواهند یافت.

گفتنی‌است موسسه پژوهش و آموزش تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان درنظر گرفته است. برای آگاهی از این تسهیلات، مشاوره و ثبت‌نام می‌توانید با شماره  84205111 داخلی 1 و 2 تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همکاران سیستم

همکاران سیستم در سال 1366، با 120 هزار تومان سرمایه و توسط جمعی سه نفره کار خود را آغاز کرد. امروز، همکاران سیستم بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی است؛ شرکت مسلط بر بازار نرم‌افزار ایران با بیش از 29000 مشتری در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و 1100 نفر سرمایه‌ی انسانی. همکاران سیستم با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد. تجربه‌ی 28 ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع مالی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.در سال‌های اخیر، همکاران سیستم توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]