اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194235791

با رویکرد داروهای استریل

همایش IFDA-PDA برگزار می شود

کد: 1395060194235791

http://goo.gl/pafpa9

، (اخبار رسمی): همایش IFDA-PDA شانردهم و هفدهم شهریورماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

همایش IFDA-PDA برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، Parenteral Drug Association) PDA) یک انجمن غیر انتفاعی است که از سال 1946 فعالیت خود را در زمینه آموزش موضوعات تخصصی حوزه داروسازی آغاز کرده است.

این انجمن ازآن پس بعنوان پیوندی میان جامعه ، علم و ضوابط حاکم بر نظارت دارو، کمک شایانی به ارتقائ صنعت داروسازی جهان ازجمله فراورده های استریل، بیولوژیک و مواد اولیه و مواد بسته بندی نموده است.این سازمان سالانه بیش از 50 سمینار، آموزشهای موضوعی کلاسی ، آموزشهای مجازی در سراسردنیابنابه درخواست  برگزارمی کند و دارای سیستم منسجم و یکسان برای برگزاری سمینارهای علمی بصورت همراه با ارگانهای نظارتی مانندPIC/S ،ECA و یا سایرارگانهای نظارت دارویی کشورهای مختلف است.

اکنون سازمان غذا و داروی ایران با رویکرد ایجاد تعامل با صنعت داروسازی دردنیا ، در نظر دارد ضمن ایجاد بستر آموزش علمی ، زمینه مناسب تعامل فرهیختگان  و معرفی توانمندیهای دارویی کشوراسلامی ایران را از طریق ایجاد یک زبان مشترک  فراهم نماید.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام و اطلاعات به آدرس https://www.pda.org/conference/parenterals-iran/fa/home مراجعه و فرم ثبت نام را پر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش