اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194785730

راه اندازی سامانه صدای فرزندان بهزیستی

کد: 1395060194785730

http://goo.gl/fOuzIe

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه 6 رقمی صدای فرزندان بهزیستی از فردا -سه شنبه- همزمان با آغاز هفته دولت راه اندازی می شود.

راه اندازی سامانه صدای فرزندان بهزیستی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان بهزیستی کشور، محمد نفریه، مدیرکل امور کودکان و نوجوان سازنمان بهزیستی با اعلام این خبرگفت:خط 6 رقمی 66727263 صدای فرزندان بهزیستی به منظور برقراری ارتباط کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور با مسئولان مربوطه این سامانه در هفته دولت افتتاح می شود و کارشناسان مربوطه به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات کودکان در هر زمینه ای هستند.
وی یادآور شد: برای راه اندازی این سامانه هیچ نیروی کاری به سازمان بهزیستی کشور افزوده نشده است و همان کارشناسانی که در گذشته مشغول به کار بودند، پاسخگوی مشکلات هستند.
وی در ادامه به دیگر برنامه های اجرایی بهزیستی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: افتتاح چندین مهد کودک در سراسر کشور، یک شیرخوارخوارگاه در استان ایلام و مجموعه برنامه های استانی دیگر از برنامه های اجرایی در هفته دولت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی