اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230115812

ارایه مشاوره در مرکز جامع خدمات روانشناختی ۱۴۸۰

کد: 13951113230115812

https://goo.gl/KjJfqp

، تهران , (اخبار رسمی): ۵۶ کارشناس ارشد تا دکترا در رشته‌های مختلف روانشناسی و مشاوره با ۳۱ خط، در این مرکز آمادگی ارائه خدمت دارد.

ارایه مشاوره در مرکز جامع خدمات روانشناختی ۱۴۸۰

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور،مجید رضازاده،رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور دبا اعلام این خبر گفت: پیشینه مشاوره تلفنی به سال‌های 1371 برمی‌گردد که تنی چند کارشناس با امکانات بسیار کم با کد 148 شروع به فعالیت کردند و سپس در طی این سال‌ها با کد 1480 پاسخگوی نیازهای مردم شده است.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش ظرفیت مرکز جامع خدمات روانشناختی و ژنتیک 1480، ادامه داد: هم‌اکنون 56 کارشناسان ارشد تا دکترا در رشته‌های مختلف روانشناسی و مشاوره با 31 خط، در این مرکز آمادگی ارائه خدمت دارد.
وی با بیان اینکه ارتقاء سلامت روان خانواده حائز اهمیت است، تصریح کرد: این مرکز همه تلاش خود را می‌کند تا سلامت روان خانواده‌ها را ارتقاء دهد. چنانکه بهزیستی از سال 1370 فعالیت‌های مشاوره‌ای خود را آغاز کرده بود و امسال در 9 ماهه اول سال 700 هزار نفر مشاوره گرفتند که برای 10 درصد آنها یارانه پرداخت کردیم.
 رضازاده با بیان اینکه حدود 10 درصد از مخاطبان خط 1480 از آموزش‌های پیش از ازدواج برخوردار شده‌اند، در پایان یادآور شد: تاکنون توانستیم به 300 هزار نفر مشاوره خانواده ارائه کنیم؛ همچنین در کنار این گروه‌ها فوریت را نیز داریم که در بلایا به خانواده‌ها خدمات ارائه می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه