اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194926070

سیستم تبلیغاتی هوشمند بر اساس محتوا

کلیک‌های جعلی رسوا می‌ شود

کد: 1395060194926070

http://goo.gl/UBzevy

، مشهد , (اخبار رسمی): شبکه تبلیغاتی هوشمندی که می‌گوید نسخه ایرانی «گوگل‌ ادوردز» را داخل ایران پیاده‌سازی کرده است یک سیستم تبلیغات کلیکی هوشمند است که تمرکز خود را روی تبلیغات بر اساس محتوا قرار داده است.

کلیک‌های جعلی رسوا می‌ شود

معتقدیم برای تبلیغات موثر نیازمند شناخت مخاطب هستیم تا بدانیم چه تبلیغاتی را باید به چه مخاطبی نمایش دهیم.

به گزارش وی کلیک، مجتبی سادات، علی گنابادی، فرشید بهشتی، از بنیان‌گذاران اصلی این وب‌سایت (weclick.ir) هستند که پاسخگوی سوالات ما بودند.

 چه نیازی را شناسایی  کردید که تصمیم به پاسخ‌دهی به آن گرفتید؟
مشکل اصلی تبلیغات بی‌ربط در سایت‌هاست که باعث آزار کاربر نهایی از دیدن آگهی‌های بی‌فایده می‌شود. بعضی از تبلیغ‌دهندگان تمایل به تبلیغ در سایت‌های بی‌ربط ندارند، بعضی از نمایش‌دهندگان هم تمایل به نمایش هر نوع آگهی ندارند. در مقابل وی‌کلیک آگهی مرتبط با سایت را ارائه می‌دهد که احتمال کلیک شدن را بالا می‌برد و درنهایت باعث رضایت همه می شود.
 
 پس وی‌کلیک رفتارشناسی می‌کند و روی تبلیغات کلیکی هدفمند تمرکز کرده است؟
بله، معتقدیم برای تبلیغات موثر نیازمند شناخت مخاطب هستیم تا بدانیم چه تبلیغاتی را باید به چه مخاطبی نمایش دهیم. در وی‌کلیک تبلیغات در سایت‌ها و صفحات مرتبط متناسب با علایق کاربر نمایش داده می‌شوند تا بیشترین بازدهی و نرخ تبدیل به مشتری (Conversion Rate)  را داشته باشد. برای مثال، فردی که به دنبال دستور پخت غذا می‌گردد بیشتر احتمال خرید کتاب آشپزی را دارد.
 
 قیمت هر کلیک را چگونه محاسبه می‌کنید؟
در وی‌کلیک قیمت هرکلیک را تبلیغ‌دهنده تعیین می‌کند و هیچ هزینه اضافی بابت استفاده از فاکتورهای هوشمندی تبلیغات پرداخت نمی‌کند. مبلغ پرداختی برای هرکلیک به روش مدل حراجی بر پایه حداکثر قیمت اعلام‌شده تعیین می‌شود. سیستم لحظه‌ای حراج (real-time bidding) به صورت لحظه‌ای برای نمایش هر آگهی یک حراجی برگزار می‌کند. علاوه بر قیمت کلیک، میزان جذابیت آگهی و مرتبط بودن آگهی با سایت، نیز در بردن حراجی تاثیر دارد.
 

 غیر از نمایش تبلیغاتی متن یا بنر مورد نظر چه سرویس دیگری به مخاطب می‌دهید؟

گزارش دقیق و لحظه‌ای از جزئیات کلیک‌های واقعی، تقلبی، و ناصحیح در اختیار شما قرار می‌گیرد. وی‌کلیک از معدود شبکه‌های شفاف (transparent) است که اطلاعات مربوط به کلیک‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از صحت کارکرد سیستم مطلع شوند.
 
 چرا نسخه ایرانی Google Adwords را راه‌اندازی کردید؟
اولین مشکل تحریم است. گوگل با نمایش‌دهندگان ایرانی تعاملی ندارد، حتی در شرایط پسابرجام. دامنه دات‌ای‌آر   هم امکان تبلیغات در گوگل را ندارد. برای دامنه‌های غیر.ir  نیز مشکلات پرداخت به دلار و هزینه بالای تبلیغات در گوگل وجود دارد.

 در این بازار پرترافیک تبلیغات چه ارزش‌افزوده‌ای برای وی‌کلیک در نظر گرفته‌اید که آن را از رقبایش متمایز می‌کند؟
وی‌کلیک برخلاف دیگر شبکه‌های تبلیغاتی، بابت فاکتورهای هوشمند هزینه اضافه دریافت نمی‌کند و تبلیغ‌دهندگان با حداقل هزینه هم از کلیه امکانات وی‌کلیک بهره می‌برند. ما درواقع ویژگی‌های هوشمندی را برای افزایش نرخ کلیک ارائه می‌دهیم که درنتیجه باعث منفعت بیشتر برای همه می‌شود. 

 چه چشم‌اندازی از آینده این کسب‌وکار و این سایت دارید؟
هدف وی‌کلیک این است که تبلیغات را در حوزه وب فارسی موثرتر و در عین حال بی‌آزار کند. ما با استفاده از روش‌‌های علمی و الگوریتم‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین (Machine Learning)، استخراج مفهوم صفحات (Topic Detection) و... توانستیم تبلیغات را هوشمند کنیم. به صورتی که رفتار کاربران و محتوای سایت در انتخاب نوع آگهی فاکتوری اساسی است.
 
 برای خواندن متن کامل مصاحبه اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

WeClick

وی کلیک یک شبکه تبلیغات مبتنی بر محتوی (contextual advertising) است که سرویس ها ارایه شده توسط گوگل ادز را برای مصارف داخل ایران بومی سازی کرده است تا دامنه های ایرانی بتوانند از این خدمات بهره مند شوند. نمایش آگهی بر اساس محتوی برای آگهی هایی که مشتری های خاص دارند این کمک را می کند در زمان کوتاه تر و هزینه کمتر نتیجه مطلوبی را بدست بیاورند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]