اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195175371

سیف مطرح کرد

شرط تازه بانک مرکزی در اعطای تسهیلات استانی

کد: 1395060195175371

http://goo.gl/e3rC3Y

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کل بانک مرکزی گفت: در اجرای سیاست های جدید هیچ محدودیتی برای استانهای مختلف وجود ندارد و به میزانی که هر استان بتواند رونق تولید و اشتغال ایجاد کند، تسهیلات دریافت می کند.

سیف

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ظهر دوشنبه در بدو ورود به گرگان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان تصریح کرد: در گذشته سیاست هایی مبنی بر توجه به صنایع بزرگ وجود داشت، اما در سال جاری و با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب، دولت توجه به صنایع کوچک و متوسط را در اولویت قرار داده است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به صنایع کوچک و متوسط اظهار کرد: اگرچه صنایع بزرگ نقش قابل توجهی در اقتصاد کشور دارند، اما صنایع کوچک و متوسط می توانند موجب رونق تولید و افزایش اشتغال شوند.

رئیس کل بانک مرکزی یادآور شد: سیاست های ابلاغی جدید با بررسی تمام اقدامات گذشته صورت گرفته و ضمن رفع مشکلات پیشین، تلاش شده است تسهیلات بانکی به واحدهایی اعطا شود که بتوانند خود را از حالت رکود خارج کنند.

سیف ادامه داد: به طور یقین واحدهایی که بازار لازم جهت ارائه محصولات خود را ندارند، نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند و ما باید منابع را به واحدهایی اختصاص دهیم که موجبات رشد و توسعه را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان رشد اقتصادی صورت گرفته در کشور اشاره کرد و افزود: براساس آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، طی سه ماه اول سال 95 شاهد رشد مثبت 4/4 درصدی بوده ایم و به طور یقین این رشد در سه فصل دیگر امسال نیز تکرار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه