اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295685596

یک بام و دو هوای مشوق های صادراتی لبنیات

کد: 1395060295685596

http://goo.gl/SpDKo6

، تهران , (اخبار رسمی): با پیگیری های متعدد در خصوص بسته مشوق های صادراتی امیدواریم که هرچه سریع تر این مصوبه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به اجرا دربیاید.

یک بام و دو هوای مشوق های صادراتی لبنیات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، حسن رکنی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی  در خصوص بسته مشوق های صادراتی لبنیات، اظهار داشت: در خواست مشوق های صادراتی در حوزه های لبنیات و محصولات طیور داشته ایم که خوشبختانه با کلیات این امر موافقت شده است.

وی با اشاره به مشوق 200 میلیارد تومانی صادرات لبنیات ،گفت:سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه قرار است که 200 میلیارد تومان مشوق صادراتی لبنیات را در دو مرحله پرداخت کند به گونه ای که  در مرحله اول 150 میلیارد تومان به صادر کنندگان محصولات لبنی و کارخانه های فرآوری لبنی و مرحله دوم براساس برنامه معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان تعاون روستایی پرداخت خواهد شد.
رکنی با بیان اینکه مقداری از شیر تولیدی دامداران توسط کارخانه های لبنی خریداری نمی شود، بیان کرد: با توجه به عدم جذب شیر از سوی کارخانه های لبنی ، سازمان تعاون روستایی اقدام به خرید شیر از دامداران نموده تا تولیدکنندگان متحمل ضرر و زیان نشوند که طبیعتا تولید محصولات نهایی حاصل از آن با مشوق صادراتی که در اختیار سازمان تعاون روستایی قرار می گیرد به بازارهای هدف صادر می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد:با پیگیری های متعدد در خصوص بسته مشوق های صادراتی امیدواریم که هرچه سریع تر این مصوبه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به اجرا دربیاید چرا که در صورت تخصیص مرحله اول مشوق های صادراتی شاهد افزایش میزان صادرات و اثر گذاری مثبت دراین حوزه خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]