اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295845372

در جهت مسئولیت های اجتماعی انجام شد

وام 260میلیارد تومان بانک ملی به کمیته امداد

کد: 1395060295845372

http://goo.gl/HX1Wk1

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:سال گذشته از مجموعه بانک‌ها یک هزار و 250 میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت شده که بانک ملی ایران بیشترین کمک را با اعتبار 290 میلیارد تومان داشته است.

کمیته امداد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور اجرای سیاست های توسعه ای در مسئولیت های اجتماعی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

حسین زاده در سخنانی اظهار داشت: از زمان تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک ملی ایران در کنار آن بوده و این دو سازمان دوشادوش یکدیگر پیش رفته‌اند و این برای بانک ملی ایران یک افتخار است.

 مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ما در بانک ملی ایران با عشق ‌و علاقه کارهای مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) را انجام می‌دهیم و به این کار به عنوان یک وظیفه نگاه نمی‌کنیم بلکه آن را ذخیره و ثوابی می‌دانیم که خداوند این توفیق را نصیب ما کرده است که بتوانیم گره از کار نیازمندان بگشاییم.

در ادامه این جلسه فتاح گفت: سال گذشته از مجموعه بانک‌ها یک هزار و 250 میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت شده است که در این میان بانک ملی ایران بیشترین کمک را با اعتبار 290 میلیارد تومان داشته است و این مبلغ حدوداً به 35 هزار مددجو ارائه شد که متوسط مبلغ داده شده کمتر از 10 میلیون تومان بوده و عمدتاً به صورت وام اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: با اجرای تعهد 300 میلیارد تومانی بانک ملی ایران در سال 95 افراد نیازمند بیشتری بهره‌مند می‌شوند و گره از کار گرفتاران بسیاری گشوده می شود و مطمئن باشید که این کار ثواب اخروی و دنیوی برای این بانک خواهد داشت.

فتاح ادامه داد: امیدواریم امسال وضعیت بهتری حاصل شود و بتوانیم بیش از گذشته درخدمت محرومان و نیازمندان باشیم و شما مطمئن باشید که برکت کارتان نتیجه همان اعمال خیر و کمک به نیازمندان است و این کمک‌ها به ارتقای جایگاه بانک ملی ایران کمک خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه