اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295995343

ذکاوت عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات شد

کد: 1395060295995343

http://goo.gl/zQGZIW

، تهران , (اخبار رسمی): "سیدمرتضی ذکاوت" با حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت عضو موظف هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد.

سیدمرتضی ذکاوت"

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، ذکاوت که از سال 1372 تاکنون در این بانک در سمت های مدیریتی فعالیت می کند، دارای فوق لیسانس مدیریت علوم بانکی است.

بر اساس این گزارش ذکاوت علاوه بر عضویت در انجمن ها و کمیسیون های بین المللی بانکی، عهده دار سمت هایی چون نایب رئیس هیأت مدیره شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات، عضو هیأت مدیره صرافی توسعه صادرات، عضو هیأت موسس شرکت مشاوره رتبه بندی ایران به نمایندگی از بانک توسعه صادرات ایران و عضو هیأت مدیره علی البدل بانک توسعه ونزوئلا بوده است.

قابل ذکر است که وی قبل از احراز پست عضویت هیات مدیره بانک توسعه صادرات، در سمت مدیر امور برنامه ریزی و بهبود روش های این بانک فعالیت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه صادرات ایران

در تاریخ 1370/4/19 بانک توسعه صادرات تأسیس شد و عملاً از شهریور ماه 1371 آغاز به کار کرد و از آن هنگام، در راستای پیشبرد اهدافی که بانک بر عهده داشت، با کارکنان و کادری متخصص و ورزیده، در خدمت صادرات کشور قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه