کد: 1395060296915689

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی در حوزه زیست فناوری خبرداد

ارائه نسخه نهایی اطلس ظرفیت های علمی

کد: 1395060296915689

http://goo.gl/pSy8eJ

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از تهیه نسخه نهایی اطلس ظرفیت های علمی و فناورانه حوزه زیست فناوری در کشور خبر داد.

ارائه نسخه نهایی اطلس ظرفیت های علمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در هفته گرامیداشت هفته دولت ، مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: اطلس ظرفیت‎های علمی و فناورانه حوزه زیست فناوری تهیه شده و منابع مالی آن نیز تامین شده است و تا چند ماه آینده نسخه نهایی آن ارائه خواهد شد.

وی افزود: ستاد توسعه زیست‌فناوری که بر اساس اسناد جاری، وظیفه حمایت، هدایت و هماهنگی موسسات و مراکز فعال و مرتبط با زیست‌فناوری را بر عهده دارد، در نظر دارد اطلس ظرفیت‌های علمی و فناورانه حوزه زیست‌فناوری را تهیه کرده است.

به گفته قانعی، این اطلس با اهتمام ظرفیت‌های فکری هر گروه پژوهشی، مرکز تحقیقاتی، پژوهشکده، قطب علمی و یا پژوهشگاه‌ها تهیه شده و از دانشگاه ها و مارکز علمی نیز در این زمینه پیشنهادات دریافت شده است.

وی تصریح کرد: این حمایت‌ها با این هدف صورت می‌گیرد که با مدیریت بسامان و پیگیری ماموریت محوری در هر واحد علمی بر یک عرصه اولویت دار اختصاصی و با هدف عمق بخشی به تسلط دانشی و تحقق نیاز کاربردی کشور امکان حمایت‌های هدفمند اعتباری فراهم شود.

هفته دولت 1395، با شعار «اقدام و عمل، ملت دولت؛ امیدوار و استوار» از 31 مردادماه تا 6 شهریورماه برپاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش