اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060297006062

توصیه هایی که صرفه جویی بالایی به همراه دارد

8 راه ساده برای کاهش هزینه های سفر

کد: 1395060297006062

http://goo.gl/auP6M8

، (اخبار رسمی): هزینه‌های سفر برای هر کسی اهمیت خاص خود را دارد. با به‌کار گرفتن این نکات پول خود را در راه‌های مختلف دیگر جهت بهبود کیفیت سفرتان استفاده کنید.

8 راه ساده برای کاهش هزینه های سفر

به گزارش مجله خبری به کجا،همانطور که می‌دانیم هزینه‌های سفر برای هر کسی اهمیت خاص خود را دارد. این هزینه‌ها شامل بلیط، رفت‌وآمد، هتل و … می‌باشد. با به‌کار گرفتن این نکات پول خود را در راه‌های مختلف دیگر جهت بهبود کیفیت سفرتان استفاده نمائید :

1-در سایتهای مختلف جهت اطلاع رسانی ثبت نام کنید 

ابتدا مقصد خود را مشخص کرده و جهت گرفتن ایمیل قیمت بلیط‌ها ثبت‌نام نمائید. در این صورت می‌توانید انتخاب مناسبی برای سفر خود داشته باشید. برای این منظور سرویس‌های مختلفی من‌جمله  Airfarewatchdog  و Skyscanner  وجود دارند .

2-بلیط خود را زودتر رزرو کنید

بلیط خود را جهت سفرهای داخلی 8 هفته و برای سفرهای خارجی 24 هفته زودتر رزرو نمائید . در غیر اینصورت از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید 

همیشه بهترین زمان جهت رزرو بلیط موضوعی بحث‌برانگیز بوده و اگر شما در گوگل جستجو نمائید نتایج مختلفی را می‌یابید. اما بر اساس تحقیق Airlines Reporting Corporation  این مدت زمان می‌تواند بین 19 تا 27 درصد هزینه‌ها را کاهش دهد. همچنین این هزینه در مورد بلیط‌های لحظه آخری، در صورتیکه سفر ضروری نباشد نیز صدق می‌کند.

3-سفر خود را به روزهای ارزان و غیر فصلی موکول کنید 

شما می‌توانید با جستجو در این دو موتور جستجوگر  Skyscanner و Google Flights  بلیط‌های کل ماه را ببینید. اگر نسبت به زمان سفرتان منعطف باشید می‌توانید هم در هزینه‌ها و هم در زمان صرفه‌جوئی کنید.

4-قبل از سفر از هزینه های مربوط به اضافه بار مطلع شوید 

در سال 2014 فرودگاه‌ها تنها از اضافه‌بار مسافرین درآمدی بالغ بر 3٫5 میلیارد دلار کسب نمودند. قبل از خروج از خانه چمدان‌های خود را وزن کنید و از پرداخت هزینه اضافه‌بار معاف شوید. همچنین اگر بعضی از خطوط هوایی محدودیت حمل یک کیف دستی را به داخل کابین دارند و شما یک کیف و یک لپ‌ تاپ دارید، 2 مورد محسوب خواهد شد . پس هر دو را در یک کیف قرار دهید تا مشمول هزینه اضافه نشوید.

5-از فرودگاههای مختلف استفاده کنید 

این نکته در صورتیکه سفر شما از، یا به شهرهای بزرگ باشد کاربردی است. شما می‌توانید بلیط‌های ارزان‌قیمت فرودگاههای فرعی را جایگزین بلیط‌های گران‌قیمت فرودگاه اصلی نمائید. البته قبل از این کار هزینه رسیدن به فرودگاه را نیز در نظر بگیرید.

6-نسبت به مقصد سفر خود منعطف باشید 

اگر سفر شما تنها به منظور گذراندن تعطیلات می‌باشد، می‌توانید با جستجو در Skyscanner  انتخابهایی متفاوت از مقاصدی با هزینه های ارزانتر داشته  باشید .

7-در صورت امکان فقط از یک خط هوائی استفاده کنید 

اگر شما به یک خط هوایی وفادار باشید می‌توانید از جوایز کسب امتیاز آن استفاده نمائید و تخفیفات ویژه‌ی آنها را بگیرید.

8-قبل از سفر در مورد چگونگی رسیدن از فرودگاه به مقصد خود اطلاع کسب کنید

هیچ چیزی بدتر از این نیست که در موقع رسیدن به فرودگاه، باجه اطلاعات بسته باشد. در اینصورت چاره‌ای جز پرداخت چندبرابر برای رسیدن به مقصد ندارید. پس با کسب اطلاعات در این مورد صرفه‌جویی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به کجا

مجله خبری به کجا-آخرین اخبار سفر و اقامت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی