کد: 1395060398025611

تقدیر امام جمعه کیش از عملکرد فرهنگی مذهبی

کد: 1395060398025611

http://goo.gl/GZa7xL

، تهران , (اخبار رسمی): حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در مراسم روز جهانی مسجد از اقدامات مونسان در توسعه فرهنگی مذهبی کیش تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه کیش از عملکرد فرهنگی مذهبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش در آیین گرامیداشت روزجهانی مسجد از اقدامات فرهنگی مذهبی مونسان با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

در متن این لوح آمده است:

 اتحاد و برادری، ذکر و نیاز، سجده و اندیشه ره آور اولین اقدام عملی پیامبر عظیم الشان اسلام در هجرت از مکه به مدینه در سرزمین مقدس قبا است.

مسجد محل فکر و ذکر محور تجمیع دلها پراکنده و ذهن‌های پریشان در مدینه النبی بدست با کفایت نبی مکرم اسلام (ص) است.

مکان تجلی امت همراه و همدل تحت زعامت امامت مسلمین و بروز و ظهور قدرت وحدت امت اسلامی در مقابل دشمنان تاریخی جلوه و شکوه ترسیم تابلوی بندگی جمعی در کمال نیاز به حضرت حق است.

برادر متعهد، دوست همراه، مدیر عبادت محور، مهندس فعال و پر تلاش، توسعه مساجد برای رسیدن به نقطه مطلوب در دوران مدیریت جنابعالی قابل تحسین و تقدیر است به همین مناسبت بر خود لازم دانستیم گوشه‌ای از فعالیت‌های جنابعالی را ارج نهاده و حضرتعالی را در ادامه راه گرانقدر توجه به مسجد و محراب دعا گو باشیم.

با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه مراکز فرهنگی و مذهبی، توفیق رفیق طریق تکامل معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه