اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498685699

آغاز برگزاری اردوهای راهیان نور از 10 مهرماه

کد: 1395060498685699

http://goo.gl/gTpx1i

، تهران , (اخبار رسمی): درپی تعامل آموزش و پرورش و سپاه از 10 مهرماه ،برگزاری اردوهای راهیان نور از سر گرفته می شود.

آغاز برگزاری اردوهای راهیان نور از 10 مهرماه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز  روابط عمومی  وزارت آموزش و پرورش، علی اکبر زاده ،معاون فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای هماهنگی بسیج دانش آموزان در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: این دستورالعمل تفاوتی با سال های گذشته نخواهد داشت به طوری که آغاز برگزاری این برنامه تربیتی و ملی را از 10 مهرماه از کنار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) در نظر گرفته ایم و هر استانی نیز می تواند در زمان مقرر اقدام به برگزاری این برنامه کنند.

وی افزود: یکی از نکات مهم این است که هم اکنون دبیرخانه تشکل های دانش آموزی در اداره کل معاونت فرهنگی هنری وزارت مستقر است که بر این اساس جلساتی پیرامون مسائل مختلف برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بازوی توانمندی در وزارت آموزش و پرورش است، عنوان کرد: با وجود بسیج دانش آموزی، فعالیت های تربیتی بسیاری داخل مدارس در کنار فعالیت های آموزش و پرورش صورت می گیرد چرا که این کار باعث هم افزایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل مربوطه، استفاده از تجهیزات استاندارد، مکان اردو، شرایط حین اردو و .... باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند.

علی اکبرزاده در ادامه اظهاراتش گفت: هم اکنون بسیج دانش آموزی و بخش های خصوصی باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چرا که آموزش و پرورش به تنهایی توانایی انجام بسیاری از برنامه ها را ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]