کد: 1395060498965689

با فناوران سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی منتشرشد

رایحه سلامت در بیش از 150 فرآورده گیاهی

کد: 1395060498965689

http://goo.gl/dBA54c

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از شرکت‌های حاضر در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، با طیف متنوعی از تولیدات این شرکت در حوزه عرقیات و عصاره‌های گیاهی پا به این رویداد ملی کشور گذاشته است.

رایحه سلامت در بیش از 150 فرآورده گیاهی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید جواد نعمتی، مدیرعامل شرکت گل قطره توس با اشاره به بیش از2 دهه فعالیت این شرکت در عرصه تولید فرآورده‌های گیاهی گفت: این شرکت با فعالیت در عرص عصاره‌گیری تاکنون امکان تولید 150 محصول از طبیعت را فراهم کرده است.

وی با اشاره به طیف متنوع تولیدات این شرکت گفت: عمده محصولات این شرکت در دسته‌های عرقیات گیاهی و گلاب، افشره های خوراکی، عصاره های آرایشی و بهداشتی، اسانس های روغنی و معطر، طعم‌دهنده‌های طبیعی و مواد اولیه ی طبیعی تولید می‌شوند.
نعمتی با اشاره به عصاره‌های به لیمو، کاکوتی، شوید، پرتقال به عنوان بخشی از افشره‌های گیاهی تولیدی این شرکت افزود: عصاره‌های آرایشی و بهداشتی این شرکت در رایحه‌های آلوئه‌ورا، حنا، بابونه، همیشه‌بهار و کتیرا، دارای خواص و ویژگی‌های مشابه گیاهان اصلی هستند.
این فعال فناور، توسعه تولیدات داخلی با بهره‌مندی از دارایی‌های طبیعی را هدف از فعالیت این شرکت عنوان کرد و گفت: برای تحقق این اهداف، تلاش کردیم ضمن توسعه مجموعه با بهره‌گیری از ماشین آلات پیشرفته، به تولید انواع اسانس و عصاره گیاهی با مواد موثره و رایحه و کاربرد گوناگون بپردازیم.
وی با اشاره به کاربرد تجهیزات موجود این شرکت در صنایع آرایشی، بهداشتی، دارویی و صنایع غذایی گفت:  این شرکت قصد دارد وارد فاز جدیدی از فرآورده‌های تولید شود و با رونمایی از پروژه عمرانی واحد دارویی خود، در حال راه اندازی و تولید داروهای گیاهی و زمینه  گسترش صادرات محصولات بومی کشور در این حوزه است.
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 تا 18شهریورماه 1395، با مشارکت فعالان فناور و نهادهای نظام علم و فناوری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان