اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498995590

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران در همایش سفیران و حافظان ارتباط عنوان کرد

رهاورد تحول،پویایی وحضورمقتدرانه درصنعت فاوا

کد: 1395060498995590

http://goo.gl/8OY6aq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل مخابرات تهران در همایش سفیران و حافظان ارتباط مخابرات تهران گفت: هر تحولی ، موجب تغییرات موثر در رسیدن به اهداف مورد نظر است و رهاورد تحول ؛ پویایی و حضور مقتدرانه در صنعت فاواست.

رهاورد تحول،پویایی وحضورمقتدرانه درصنعت فاوا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات تهران، مدیرعامل شرکت با اشاره به رونمایی از برنامه تحول پنج ساله شرکت مخابرات ایران، سه سال آینده را برای مخابرات ایران و استان تهران مهم برشمرد و بیان داشت: در کنار اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ، اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات در کشور را پیش رو داریم که بطور یقین رسالت و ماموریت های ما در این حوزه بسیار خطیر و سنگین است.

 صیدی با بیان اینکه تاثیر گذاری شبکه گسترده مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر صنعت فاوای کشور بویژه در حوزه های 

آموزش، فرهنگ، اقتصاد و مالی و تولید داخلی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است خاطرنشان کرد: آنچه در شرکت مخابرات ایران و استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اجرای طرح تحول شرکت مخابرات ایران در راستای رویکرد یکپارچه نگری مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران و اریه خدمات نوین و مشتری مدارانه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در تشریح اجرای برنامه تحول شرکت مخابرات ایران گفت: تحول فی النفسه مفید و موثر است چرا که شرکت هایی که در صنعت آی تی و فاوای کشور در حال فعالیت هستند اگر مجموعه خود را با تغییرات فناوری و تحولات اقتصادی همراه نکنند مانند غول های بزرگی چون نوکیا و یاهو از گردونه رقابت حذف و محکوم به فنا خواهند شد. بنابراین پویایی و حضور مقتدرانه در صنعت فاوا رهاورد تحول است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]