کد: 1395060599325689

داوری جایزه بهترین انتقال فناوری TTEN

کد: 1395060599325689

http://goo.gl/AFc4Ry

، تهران , (اخبار رسمی): داوری قراردادهای انتقال فناوری دریافت شده برای انتخاب بهترین مورد انتقال فناوری میان کشورهای عضو سازمان دی-هشت و دیگر کشورهای اسلامی با اتمام مهلت ارسال نامزدهای جایزه انتقال فناوری آغاز شد.

داوری جایزه بهترین انتقال فناوری TTEN

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی صفاری‌نیا، رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی و دبیر شبکه D-8 TTEN با اعلام این خبر گفت: ارسال فراخوان توسط دبیرخانه و نمایندگان هشت کشور عضو سازمان دی-هشت به شرکت‌های فناور و فعالان تجاری حوزه علم و فناوری انجام گرفت و تاکنون قراردادهایی از کشورهای ایران، ترکیه، امارات، لبنان، عربستان، پاکستان و مالزی برای شرکت در این جایزه به دبیرخانه معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در این ارتباط داوری قراردادهای نامزد شده توسط کارشناسان، شورای راهبری شبکه و متخصصین انتقال فناوری انجام خواهد گرفت و جایزه برترین انتقال فناوری طی مراسمی به طرفین قرارداد اهدا خواهد شد.

صفاری‌نیا با بیان اینکه جایزه شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است که به هر یک از طرفین قرارداد انتقال فناوری برتر اعطا خواهد شد، گفت: این‌ اولین دوره برگزاری جایزه بهترین انتقال فناوری است و امیدواریم در سال‌های آتی مخاطبین آن افزایش پیدا کنند.

شایان ذکر است؛ جایزه انتقال فناوری شبکه D-8 TTEN به منظور تشویق انتقال و تبادل فناوری میان کشورهای عضو دی-هشت و کشورهای عضو سازمان OIC و تقویت شبکه D-8 TTEN برای ارتباط بیشتر فعالان عرصه فناوری و تجارت فناوری و محصولات دانش‌بنیان در هر سال میلادی اعطا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش