اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100135589

نشست دبیر انجمن اسکی روی آب ایران با " توماس لین "

ناطق‌ نوری عضو شورای اسکی روی آب آسیا شد

کد: 13950606100135589

http://goo.gl/WPHGbX

، تهران , (اخبار رسمی): در اجلاس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا که در شهر" یئونگ ونگ" کره جنوبی برگزار شد عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب کشورمان به عنوان عضو شورای مسابقات آسیا انتخاب شد.

ناطق‌ نوری عضو شورای اسکی روی آب آسیا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این نشست که همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد ، ناطق نوری بااکثریت آرا به عنوان عضو شورای مسابقات اسکی روی آب آسیا ( اسلالوم ، تریک و پرش ) انتخاب شد.

دراین اجلاس همچنین علیرضا مهرصادقی رییس انجمن اسکی روی آب و یکی از نامزد های انتخابات ، با رای قاطع تمامی اعضا به عنوان نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا انتخاب شد که این دو موفقیت بزرگ برای اولین بار بر ای این رشته پرطرفدارو جذاب کشورمان رقم خورد.

ضمنا "کریس هوارث " از هکنگ کنگ در سمت دبیر کلی ابقا گردید اما " توماس لین " از تایوان که پیشتر نایب رییس بود به عنوان رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا انتخاب شد.

براساس این گزارش ، دبیر انجمن اسکی روی آب کشورمان نشستی با توماس لین داشت ولوح یادبود رابه رییس جدید کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا اهدا کرده و با وی مذاکرات مفیدی انجام داد.

در این جلسه ، توماس لین ضمن قدردانی از مسوولان انجمن اسکی روی آب ایران به سبب عنایت ویژه به این ورزش و حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی ، تاکید کرد که در نخستین فرصت به ایران سفر خواهد کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش