اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100625458

کارت هوشمند سلامت در راه است

کد: 13950606100625458

http://goo.gl/SfMPue

، (اخبار رسمی): بزودی کارت هوشمند سلامت چایگزین دفترچه های درمانی می شود.

کارت هوشمند سلامت در راه است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، هدی درخشان در آئین تودیع و معارفه روسای دو بیمارستان دکتر شریعتی و دکتر غرضی اصفهان، از اجرای حذف دفترچه های درمانی و جایگزین شدن کارت هوشمند سلامت خبر داد و گفت: پایلوت اول آن نتیجه بخش بوده و پایلوت دوم آن شروع به کار کرده است که این کار ارزشمندی است.

وی افزود: اجرای ارتقاء هتلینگ در تمامی بیمارستانهای سازمان، تجهیز مراکز سازمان به 15 دستگاه سی تی اسکن، 4 دستگاه ام آر آی، 120 دستگاه رادیولوژی دیجیتال، پایلوت نظام ارجاع داخلی در 5 استان و اجرایی شدن آن در کل کشور تا پایان سال، راه اندازی مراکز سلامت سالمندی، بخشی از خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان است.
علی اعتصام پور نیز در این مراسم اظهار داشت: سیستم با پویایی زنده است و به این موضوع در آموزه های دینی ما نیز تاکید شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: بسیاری از پیشرفت های حاصله چند سال اخیر را مرهون حمایت های بی دریغ مدیران ارشد سازمان هستیم که باید آن را پاس بداریم و بدانیم که در مراکز ما سیستم حاکم است و دیگر افراد دخیل نیستند.
وی بیان کرد: در مجموع افتخار می کنیم که هر سه مرکز بیمارستانی استان و 25 پلی کلینیک و درمانگاه، در نوع خود در کشور شاخص هستند و این امر مگر به همت و تلاش همکاران مجموعه مدیریت درمان استان ، محقق نشده است.
 اعتصام پور با بیان اینکه توسعه با گفتگو آغاز می شود، گفت: در راستای تداوم فعالیت های روسای قبلی، با یاری و همکاری کارکنان می توان با روسای جدید رو به جلو قدم برداشت.
وی افزود: از ریاست جدید دو بیمارستان، انتظار می رود استفاده از تجربیات گرانقدر روسای گذشته را در جهت توسعه بیمارستان در راستای 4 محور ارتقاء هتلینگ ، نظم و انضباط اداری ، کیفیت درمان و حرکت فرایندی و سیستمی  را مد نظر داشته باشند.
در ادامه  ناقوسی خلاصه ای از فعالیت های خود درسمت رئیس بیمارستان دکتر غرضی را شرح داد و از تمامی همکارانی که وی را در پیشبرد برنامه ها تا حصول نتیجه یاری کردند، تشکرکرد.علیزاده رئیس جدید بیمارستان دکتر غرضی نیز گفت: امیدوارم بتوانم برای دستیابی به اهداف سازمان که همان خدمت رسانی به بیماران است، اقدام کنم.
خوانساریان رئیس سابق بیمارستان دکتر شریعتی نیز در ادامه، این بیمارستان را از نظرکیفیت و تنوع خدمات یکی از بهترین بیمارستانهای استان دانست.
 بیمارستان دکتر شریعتی با 390تخت فعال و بیمارستان دکتر غرضی با 254 تخت فعال از بزرگترین بیمارستانهای تامین اجتماعی درسطح استان اصفهان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه