اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100735394

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج خبر داد

توسعه ناوگان اتوبوسرانی کرج با تامین مالی

کد: 13950606100735394

http://goo.gl/Xt9x4p

، تهران , (اخبار رسمی): شهرداری این کلانشهر در سه سال گذشته توانسته است با دریافت تسهیلات از سوی بانک شهر 90درصد از پروژه‌های ناتمام را به بهره‌برداری برساند.

شهر کرج

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، فرج‌اله ایلیات، معاون مالی و اقتصادی کرج با اشاره به تعامل شهرداری کلانشهرها با بانک شهر در تامین منابع به منظور افزایش سطح رفاه و عمران شهرها اظهار کرد: در سه سال گذشته با قراردادی از سوی شهرداری کرج با بانک شهر، 3800میلیارد ریال تسهیلات در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی و ترافیکی دریافت شده و تا کنون 90درصد پروژه‌هایی که روند اجرایی آنها از مدت‌ها پیش ناتمام مانده بود به بهره‌برداری رسیده است.

ایلیات در ادامه با اشاره به پروژ‌های مهم این کلانشهر که با همکاری بانک شهر عملیاتی شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها فاز اول تقاطع اتوبان شهید بهشتی و اتوبان کرج - قزوین است که با هزینه 740هزار میلیارد ریال در کمترین زمان به بهره‌برداری رسید و همچنین تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش‌آموز و ساماندهی رودخانه کرج به عنوان یکی از طرح‌های مهم گردشگری و تفریحی از دیگر پروژه‌هایی است که با همکاری بانک شهر عملیاتی شده است.

وی با اشاره به احداث پروژه بزرگ مهرویلا به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم این کلانشهر که با همکاری بانک شهر در حال احداث است، افزود: همچنین با مشارکت این بانک، یکی از بزرگترین تقاطع‌های سطح کشور با بودجه 1000میلیارد ریال و با وسعت دو کیلومتر به سرعت در حال احداث است که هم اکنون 80درصد پروژه پیشرفت داشته و امیدواریم تا پایان سال با تامین مالی که از سوی بانک شهر صورت گرفته به پایان برسد.

فرج‌اله ایلیات همچنین از انعقاد قرارداد خرید 100دستگاه اتوبوس با همکاری بانک شهر خبر داد و گفت: در مرحله بعد نیز 300دستگاه به این تعداد اضافه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]