اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229625394

بانک شهر نشان جایزه ملی آموزش و منابع انسانی گرفت

کد: 13951112229625394

https://goo.gl/iwT3Ey

، تهران , (اخبار رسمی): بانک شهر بالاترین نشان جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی را به خود اختصاص داد.

بانک شهر نشان جایزه ملی آموزش و منابع انسانی گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مراسم اهداءجایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی طی مراسمی با حضور دکتر پورزرندی مدیرعامل این بانک و جمعی از مدیران ارشد کشوری در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد که طی این مراسم بانک شهر توانست بالاترین نشان این جایزه را از  آن خود کند.

بر این اساس، تقدیرنامه 4 ستاره بالاترین نشان جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی در سالجاری بود که به پاسداشت اقدامات مدیران ارشد منابع انسانی بانک شهر در حوزه آموزش و منابع انسانی به این بانک اهداء شد.
جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه، جایزه ای است که به برترین تلاش ها، اقدامات و دستاوردهای سازمان های مختلف ایرانی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می شود. همچنین تجربه موفق کاربست مدل های تعالی در سازمان های ایرانی و لزوم همپایی و همراستایی حوزه آموزش و فعالین این عرصه با مفاهیم سرآمدی و تعالی، نقطه آغازی بر طراحی، توسعه و استقرار این جایزه در سطح سازمان های ایرانی است. همه سازمان‌های متعهد به مفاهیم تعالی و علاقمند به مشارکت در فضای تعامل و یادگیری در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی  نیز می توانند داوطلب شرکت در این جایزه باشند.
 همچنین ؛ توسعه شبکه تعامل سازمان های ایرانی در عرصه آموزش و امکان تبادل و اشاعه تجارب موفق، ترویج فرهنگ خودارزیابی در میان فعالین عرصه آموزش و شناخت نقاط قوت و زمینه هایی قابل بهبود این حوزه، شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمان های برتر در حوزه آموزش و توسعه، توسعه و نهادینه سازی یک رهیافت معتبر و سازمان یافته، همخوان با بوم- اقلیم سازمان های ایرانی با هدف اندازه گیری، ارزیابی و بهینه کاوی فرایندها و فعالیت های حوزه آموزش ، ایجاد یک زبان مشترک و چارچوب مفهومی در شیوه مدیریت آموزشی سازمان های ایرانی، آموزش و ترویج مفاهیم سرآمدی و کیفیت به مدیران و فعالین حوزه آموزش در سازمان های ایرانی و ارتقاء جایگاه حوزه آموزش در برنامه ریزی ها و تصمیم سازی های کلان اقتصادی و سازمانی از اهداف جایزه جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | شهر و جامعه